loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 381 چهارشنبه 1391/12/02 نظرات (0)

سری بازی های Gears of War علاوه بر داشتن بخش داستانی خوب، دارای قسمت چندنفره بسیار هیجان انگیزی هستند که مدهای جذابی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد و به همین دلیل بازیکنان زیادی در این قسمت ها حضور دارند. یکی از جدیدترین مدهایی که قرار است در Gears of War: Judgment شاهد آن باشیم، Free for All نام دارد. روند گیم پلی مانند نسخه های قبلی است، اما این مد به شکلی طراحی شده که شما احساس کنید تا در حال تجربه یک عنوان اول-شخص در قالب یک عنوان سوم-شخص هستید. شکل گیم پلی و چیدمان دکمه ها در این مد کمی تغییر کرده تا این حس را به شما القاء کند.کنترل بازی به گونه ای است که این قسمت راحت تر از سایر بخش ها باشد تا بتوانید هیجان و لذت بیشتری از بازی ببرید. نقشه ای که برای این مد طراحی شده، به شکل استادانه ای بخشی از تاریخ نیروهای COG را در بر دارد. در این نقشه در کتابخانه ای قرار دارید که از قفسه های بسیار بزرگی تشکیل شده و کتاب های مختلفی در آن دیده می شوند. محیط بازی بسیار جالب و تازه به نظر می رسد. قسمتی از تاریخ نیروهای COG در این کتابخانه قرار دارد و به همین دلیل اینجا هویت خاص خودش را دارد. ساختمان، از راه پله های بسیار زیادی تشکیل شده که با طی کردن آن ها به قسمت های مختلف این نقشه می روید. کتاب ها در همه جا به چشم می خورند، حتی برخی از آن ها باعث شده اند که مسیر شما مسدود شود.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Gears of War: Judgment RF XBOX360-P2P

 

Gears of War Judgment دانلود بازی Gears of War: Judgment برای XBOX360

 

تعداد زیاد کتاب ها باعث شده که نتوانید تیراندازی های دقیقی را از راه دور انجام دهید، چرا که بیشتر مهمات هدر می روند و به کتاب ها برخورد می کنند. به همین دلیل مبارزه های تن به تن در این قسمت بیشتر به کمک شما می آیند. استفاده از سلاح هایی مانند Shotgun و Lancer Chainsaw انتخاب های خوبی برای این مورد خواهند بود. حتی می توانید دشمنانتان را به لبه های این ساختمان ببرید و آن ها را به پایین بیندازید، اما باید به این موضوع نیز توجه کنید که آن ها هم می توانند این بلا را سر شما بیاورند. دشمنان می توانند از پشت سر، شما را غافلگیر کنند. این موضوع باعث شده که بخش چندنفره این بازی بسیار سریع تر از نسخه های قبلی باشد.مد Free For All یک تغییر بسیار بزرگ در این سری به حساب می آید که همیشه به صورت تیمی دنبال می شدند و به حالت سنتی این بازی تبدیل شده بودند. در این مد، یاری نخواهید داشت که شما را نجات دهد و به همین دلیل باید بهتر بازی کنید و تمرکز بیشتری داشته باشید. اشتباه شما باعث مرگ شخصیت بازی می شود و کسی هم وجود ندارد که او را نجات دهد. دیگر خبری از حالت نیمه مرده و زخمی حرکت کردن روی زمین نیست. از نظر سرعت، این قمست همچنان نمی تواند خودش را به بازی هایی مانند Call of Duty و Halo برساند، اما در بین Gears of Warها و سایر بازی های سوم-شخص، این مد سریعترین و بهترین خواهد بود.کسانی که این مد را تجربه کرده اند، گفته اند که این قسمت بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده است و المان های جدید آن باعث شده تا این قسمت بسیار جدید و دوست داشتنی به نظر برسد. آن ها می گویند که در این مد فرصت انجام کارهای مختلفی را خواهید داشت و می توانید از سلاح های گوناگونی استفاده کنید. در این مد می توانید با قدرت واقعی Shotgun نیز آشنا شوید و کاری کنید که دشمنان شما به ذره های کوچکی تبدیل شوند. طرفداران سری Gears of War باید خودشان را آماده یک تحول بزرگ در بخش چندنفره Judgment بک
علی بازدید : 280 چهارشنبه 1391/12/02 نظرات (0)

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Crysis 3 XBOX360-iMARS

 

Crysis 3 دانلود بازی Crysis 3 برای XBOX360

 

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد ۱۲ یا ۱۶ نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.

در نمایش هایی که از این قسمت منتشر شد، ۲ دقیقه از این بازی را به بازیکنان نشان داده شد و ۵ راند مختلف از بازی منتشر شد. صحنه های جالب بازی شامل از بین بردن Trooperها توسط Hunterها بود. Trooperهایی که در این بازی از پا درمی آورید، خودشان به عنوان Hunter به بازی می آیند. روند بازی به این شکل است که آخرین فردی که زنده بماند، پیروز میدان خواهد شد. موضوع جالب این بخش، اینجاست که Trooperها دست به هر کاری می زنند تا شما را وادار به ورود به صحنه های اکشن کنند. Trooperها با مشاهده شما، فریاد می زنند و سایر افراد را خبر می کنند تا به سمت شما بیایند. به همین دلیل شما باید سریع حرکت کنید و یا هر گوشه از بازی را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید از دست Trooperها فرار کنید و راه تازه ای برای کشتن آن ها پیدا کنید. در این حالت به بهترین شکل احساس می کنید که در نقش یک Predator قرار دارید.

علی بازدید : 537 جمعه 1391/08/05 نظرات (0)

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند


|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Assassins Creed III XBOX360-COMPLEX




علی بازدید : 979 سه شنبه 1391/08/02 نظرات (0)

بازی Forza Horizon قطعاً یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ خواهد بود. بعد از چند عنوان از این سری که برای حرفه ای ها راهی بازار شد و شبیه سازی فوق العاده ای از بازی های رانندگی را به نمایش گذاشت، در Horizon با سبک دیگری مواجه می شوید. Froza Horizon از آن Spin-offهای بسیار دوست داشتنی است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت. در بازی هزاران مایل مسیر طراحی شده تا بتوانید در آن ها رانندگی کنید و برای اولین بار در این سری از بازی ها هدف، تنها رانندگی و مسابقه دادن نیست. در این بازی قسمت های خارج از جاده هم وجود دارند که به همین دلیل موتور فیزیک بازی نیز بازسازی شده تا بتواند در این شرایط هم از خودش نمایش خوبی داشته باشد.بازی دارای یک هوش مصنوعی داینامیک است که می تواند در هر کجا که هستید یک نوع مسابقه را پیش روی شما بگذارد. مسابقه هایی مانند Speed Challenge که در آن هر کسی که سرعت بیشتری داشته باشد، برنده می شود. بازی Forza Horizon شباهت زیادی به Forza Motorsport 4 دارد و استودیوی Playground هم نقطه به نقطه بازی را به صورتی ساخته که ما با یک بازی اکشن مسابقه ای روبرو باشیم. شما می توانید ماشین خود را انتخاب کنید و در هر کجا که خواستید با آن رانندگی کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Forza Horizon RF XBOX360-X360CLUB

 

 

Forza Horizon دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360

 

 

 

 

به ادامه مطلب بروید

علی بازدید : 434 سه شنبه 1391/08/02 نظرات (0)

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Medal of Honor Warfighter XBOX360-iMARS

 

 

به ادامه مطلب بروید

 

 

Medal of Honor Warfighte X360 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

علی بازدید : 497 شنبه 1391/07/29 نظرات (0)

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Medal of Honor Warfighter XBOX360-iMARS

 

Medal of Honor Warfighte X360 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

 

علی بازدید : 400 دوشنبه 1391/07/24 نظرات (0)

 

Halo یکی از بهترین FPSهای تاریخ است که مکانیزم گیم پلی آن همیشه مدرن و جذاب باقی می ماند. فرمول ساخت این بازی آنقدر پیچیده و ریزبینانه است که وقتی شرکت Bungie از Microsoft جدا شد، بسیاری آینده Halo را چندان درخشان ندیدند، ولی نمایش Halo 4 در E3 امسال چنان زیبا بود که در طول کنفرانس، هرگاه نام ۳۴۳ Industries به زبان می آمد، همه سوت و دست می زدند. نمایش با یک فیلم شروع شد. یک کشتی فضایی از UNSC در حال حرکت است و فرمانده ای می گوید که برای اولین بار در این نسل کشتی های فضایی UNSC هدفی جدا از جنگ دارند.هدف کشف دنیایی جدید است. ناگهان کشتی فضایی توسط جاذبه سیاره ای ناشناخته کشیده می شود و انگار که در مثلث برمودا جذب می شود. ناگهان نمایش وارد بازی می شود و ما Master Chief را مشاهده می کنیم که در همین سیاره عجیب ایستاده و جذب شدن سفینه فضایی را مشاهده می کند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Halo 4 RF XBOX360-P2P

 

Halo 4 RF XBOX360 دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360

 

 

به طور مثال، یکی از این دشمنان جدید که در خلال نمایش بازی در مراسم E3 2012 معرفی شد، موجودی با قابلیت جابجایی سریع بود که یک حشره از پشتش آزاد می کرد تا هم به سوی شخصیت تیراندازی کند و هم نارنجک های پرتاب شده به سمت خود را گرفته و به طرف مقابل پرت کند. چندین مدل سلاح جدید که با تکنولوژی پیشرفته Forerunnerها ساخته شده، کلکسیون سلاح های بازی را نسبت به قبل گسترده تر می کند و گفته شده که حدود ۱۰ نوع از این سلاح های فوق پیشرفته در بازی وجود خواهد داشت. در کنار سلاح های معروف و همیشگی این سری یک مسلسل جدید به نام Saw و Sticky Detonator و Railgun دیگر سلاح های تأیید شده بازی را تشکیل می دهند و باید منتظر مابقی آن ها نیز بود.

همچنین بازگشت Battle Rifle از Halo 3 را هم نباید فراموش کرد که مثل برادر خود DMR از محبوبیت زیادی برخوردار است. تا کنون یک Armor Ability جدید معرفی شده که با آن می توان در محیط های تاریک به راحتی افراد دشمن و نیروهای خودی را مشاهده کرد و حتی از پشت دیوار هم آن ها را تشخیص داد. خوشبختانه حالت دویدن به طور پیش فرض روی زره جدید Master Chief فعال است و دیگر از اختیارات Armor Ability خبری نیست. اینکه چه تعداد از Armor Abilityهای Halo: Reach و نسخه های قبلی در نسخه جدید هم حضور دارند، هنوز مشخص نیست. ولی شایعه شده که Armor Lock در این نسخه وجود ندارد.

علی بازدید : 418 جمعه 1391/07/14 نظرات (0)

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

WRC World Rally Championship 3 XBOX360-COMPLEX

 

WRC 3 دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360

 

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,017
  • بازدید ماه : 8,589
  • بازدید سال : 74,440
  • بازدید کلی : 3,213,259