loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 1150 جمعه 1390/07/01 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی Battle Los Angeles

نام بازی: Battle Los Angeles-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: Mar 11, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
حمایت توسط : Saber Interactive
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد

Battle Los Angeles عنوان یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که در تاریخ 11 مارچ 2011 توسط کمپانی کونامی منتشر و توسط Saber Interactive ساخته و حمایت شد.زمانی که تصاویری از محیط این بازی بر روی سایت رسمی این بازی قرار داده شد شاید خیلی از گیمر ها نمیتوانستند باور کنند که با یک بازی زیبا با حجم کم روبه رو هستند !! داستان بازی Battle Los Angeles : شهر لس آنجلس در بازی Battle Los Angeles این فرصت را به گیمر میدهد تا احساس هیجان به تمام معنا در کنار شخصیت پردازی و کاراکتر های اصلی فیلمی که بازی از روی آن ساخته شده است داشته باشد.وظیفه شما در این بازی محافظ از خود  و شهر در مقابل نیروهای ناشناخته میباشد. در حقیقت گیمر در نقش سرجوخه Lee Imlayدر نقش های مختلف ایفای وظیفه میکند.مبارزه دریایی در برابر تهاجم بیگانگان در سرتاسر جهان آغاز شده است.البته فراموش نکنید شهر لس آنجلس به عنوان میدان نبرد اصلی و نقطه عطف بازی میباشد....!!! نکته بسیار مهم و بسیار شگفت انگیز این بازی حجم کم آن در مقابل گرافیک خیره کننده آن میباشد. در این بازی دشمنان شما بسیار سر سخت میباشند.به عنوان مثال این دشمنان شما همان بیگانگان فضایی میباشند که از زرادخانه های غول پیکر استفاده میکنند.از جمله سلاح هایی که در این بازی میبینید : راکت اندازها - نارنجک های frag  - جان پناه های مدرن - سلاح های فوق مدرن جهت مقابله با بیگانگان و .. .البته سلاح دیگری نیز در اختیار بیگانگان میباشد که شخصا معتقدم گیمر زیاد از دیدن آن خوشحال نمیشود و آن چیزی نیست جز استفاده از ماژول Havok یرای تخریب هز آن چه که فکرش را بکنید.بازی به علت جدید بودن فعلا امتیازی را از سایت گیم اسپات دریافت نکرده است.اما پیش بینی میشود امتیازی بین 7.5 تا 8.5 دریافت کند.
دانلود بازی Battle Los Angeles در ادامه مطلب....
علی بازدید : 1175 چهارشنبه 1390/06/30 نظرات (0)

آهنگ ویژه جام جهانی ۲۰۱۰ افریقا  دریافت است. این آهنگ بسیار با کیفیت
بوده و بصورت کامل می باشد. فرمت این آهنگ زیبا MP3 می باشد. امیدواریم از این
موسیقی جذاب لذت ببرید. این آهنگ در بازی های جام جهانی ۲۰۱۰ در برنامه ی یک
جهان یک جام پخش می شود.


آهنگ جام جهانی


در ادامه مطلب دانلود کنید

به در خواست وحید ومازیار

علی بازدید : 816 سه شنبه 1390/06/29 نظرات (0)

 

بازي شاهزاده ايراني يكي از زيبا ترين و محبوبترين بازي هايي است كه طرف داران زيادي را در همه كنسول ها بازي در جهان پيدا كرده است در كشور ما نيز علاقه مندان به اين بازي اكشن بسيار زياد هستند در اين مطلب شما با يكي از زيبا ترين نسخه هاي اين بازي در گوشي هاي موبايل روبرو هستيد كه توسط سايت ميهن دانلود براي استفاده در تمامي گوشي هاي موبايل اماده شده است.فرمت بازي شاهزاده ايراني جاوا ميباشد و در سايز ها مختلف حتي اختصاص فايل هايي براي بعضي گوشي هاي موتورولا ميتوان اشاره كرد.در كل اگر يكي از گوشي هاي نوكيا,سوني اريكسون و يا موتورولا داريد هر مدلي فرقي نخواهد داست چون ورژن مطابق براي گوشي شما در اين بازي گنجانده شده است.

Prince of PersiaClassic بازي شاهزاده ايراني

عكس هاي از محيط اين بازي را در زير مشاهده ميكنيد

_prince of persia classicبازي شاهزاده ايراني موبايل جاوا

علی بازدید : 726 سه شنبه 1390/06/29 نظرات (0)

 

Prince.of.Persia.The.Forgotten.Sands.Java.Game.www.MihanDownload.com.jpg

بازی Prince of Persia یکی از بازی های پرطرفدار و فوق العاده زیبا می باشد که نسخه های مختلفی از آن تاکنون منتشر شده است و نسخه های موبایلی آن نیز طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.نسخه ی جدید این بازی که تحت عنوان The Forgotten Sands منتشر شده است سایز تصویرهای 176x208 ، 176x220 ، 240x320 ، 128x160 و 360x640 را پشتیبانی می کند.فرمت این بازی جاوا بوده و به همین جهت می توانید آن را در اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا نصب کنید.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این بازی بسیار زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
علی بازدید : 3233 سه شنبه 1390/06/29 نظرات (1)

 

4ef1764c20588618fd1f284d971d3ba1_resize.jpg
بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است.
بلاخره نسخه 5 سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد و طبق قولی که به شما دوستان دادیم سعی کردیم در اسرع وقت این بازی را برای شما آماده کنیم.آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه 4 پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه 5 کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول 360 متفاوت است و این موضوع می تواند برای گیمرها بسیار جالب باشد.

برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی و دانلود به ادامه مطلب بروید.

به درخواست محسن

علی بازدید : 4981 شنبه 1390/06/26 نظرات (1)

دانلود بازی به یاد ماندنی فیفا ۲۰۰۳ برای کامپیوتر – FIFA Football 2003 با حجم کم و لینک مستقیم

فیفا فوتبال ۲۰۰۳ ، از دسته بازی های ورزشی می باشد که در زمان خود دارای طرفداران بسیار زیادی بود. این بازی محبوب و به یاد ماندنی را هم اکنون میتوانید با حجم پایین در ادامه مطلب دانلود کنید .

 منبع : کلیپ فور یو

علی بازدید : 7364 شنبه 1390/06/26 نظرات (2)

دانلود کامل سریال ساختمان پزشکان ( تمام قسمت ها ) با کیفیت بالا

بازیگران : رضا کریمی، سیروس ابراهیم زاده ، اصغر حیدری، بیژن بنفشه خواه ، شقایق دهقان ، پروین قائم مقامی ، مونا فرجاد ، محمد شیری ، فرناز رهنما و بهنام تشکر .

کارگردان : سروش صحت ، سال : ۱۳۹۰ (تعداد قسمت : ۵۷)

خلاصه داستان : سریال طنز داستان چند پزشک متخصص را در یک ساختمان پزشکان روایت می کند که روابط خانوادگی و دوستانه ی آنها داستان های این سریال را تشکیل می دهد

 

تعداد صفحات : 231

درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 339
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,055
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,819
  • بازدید ماه : 10,391
  • بازدید سال : 76,242
  • بازدید کلی : 3,215,061