loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 585 چهارشنبه 1390/06/16 نظرات (0)

Ridge Racer Drift بازی زیبا و به صورت جاوا برای گوشی های نوکیا ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل و سونی اریکسون ۲۲۰×۱۷۶ و ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل می باشد که از گرافیکی خوب بر خوردار است . هم اکنون شما می توانید این بازی زیبا و پرطرفدار را از سایت دانلود ها به طور رایگان دریافت کنید.

دانلود در ادامه مطلب

 

racer بازی جاوا اتومبیل رانی جدید برای گوشی های موبایل   Ridge Racer Drift

 

علی بازدید : 642 چهارشنبه 1390/06/16 نظرات (0)
منبع:ميهن دانلودgreenvalley-hamidahira-1.jpg
 
 
 
 
اگر دلتان برای بازی های ساده ای که تنها با Mouse قابل انجام هستند تنگ شده ، پیشنهاد می کنم این بازی را حتما دانلود کنید . Green Valley از بازی هایی است که فقط کافیست آن را یک بار امتحان کنید تا از طرفداران پرو پاقرص آن شوید ! کافیست مرحله اول را به پایان برسانید تا به طور کامل با گرافیک شاد و روان بازی ، صدا گذاری جالب و غافلگیر کننده ، لذت انجام همه چیز فقط با Mouse ، بخش های مختلف بازی و با طراحی زیبای محیط بازی آشنا شوید .
Green Valley همیشه یکی از محبوب ترین بازی ها در نظرسنجی های مختلف بوده است و همین موضوع گویای سبک درگیر کننده و معتاد کننده ی بازی می باشد . وظیفه ی شما در این بازی آباد سازی مزرعه ی خود و چیدن میوه های درخت می باشد اما به طرزی لذت بخش و جالب . شما کافیست Mouse خود را روی میوه ها بکشید طوری که این مسیر انتخابی حداقل شامل 3 میوه ی یکسان باشد . مراحل ویژه هم در بین بازی قرار گرفته به عنوان مثال به مدت 60 ثانیه یک گله گوسفند از جلوی شما رد خواهد شد و شما باید با قیچی که در دست دارید پشم آنها را بچینید و با فروش آنها پول و ثروت کسب کنید . هرچه تعداد گوسفندانی که موفق به کوتاه کردن پشم آنها میشوید بیشتر باشد ، امتیاز و پول بیشتری دریافت میکنید .این بازی علاوه بر محبوبیت بالا در بین اقشار جامعه ، با دارا بودن گرافیک شاد و صداگذاری های جالب و متنوع ، و با داشتن سبک ساده ی خود ، برای کودکان نیز مناسب می باشد .

برای دریافت این بازی و دیدن تصاویری از محیط بازی و خواندن ویژگی های آن ، به ادامه مطلب مراجعه کنید .
علی بازدید : 691 چهارشنبه 1390/06/16 نظرات (1)

 

tough-trucks-modified-monsters-box.jpg
بازی Portable Tough Trucks: Modified Monsters یکی دیگر از بازی های سبک ماشین مسابقه ای می باشد که ویژگی های متفاوتی نیز دارد. در این بازی شما نه با ماشین های فرمول یک مسابقه می دهید و نه ماشین های معمولی و یا از نوع پاریس داکار! بلکه در اینجا در یک سالن سرپوشیده با ماشین های بزرگ با تایر های عظیم الجثه به رقابت با رقبای خود می پردازید. مسیر های خاکی و با پستی و بلندی های مرک بار هیجان رقابت را افزایش می دهد.  مراحل و یا مسیر های مختلف بازی 16 عدد می باشند که هر یک دارای ویژگی مخصوص خود می باشند. ویژگی  مهم آن صدمه دیدن فیزیکی ماشین ها در لحظه برخورد با یکدیگر می باشد. بایستی با پیروزی در رقابت های گوناگونی که پیش روی شماست به کسب پول کافی برای ارتقای ماشین خود بپردازید. این بازی به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) می باشد.

توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.
 
منبع:وب سايت ميهن دانلود
علی بازدید : 1369 چهارشنبه 1390/06/16 نظرات (0)

منبع:پي سي دانلوددانلود بازی جاوا

دانلود مجموعه 200 بازی فوق العاده زیبا با فرمت جاوا

امروز برای شما دوستان مجموعه عظیم 200 بازی فوق العاده زیبا و جذاب با فرمت جاوا را آماده کرده ایم که سایز همه ی این بازی ها 240x320 بوده و در اکثر گوشی ها قابل اجرا می باشد ، این مجموعه بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود کنید،دانلود در ادامه مطلب

علی بازدید : 630 چهارشنبه 1390/06/16 نظرات (0)

 

تصوير بالا مربوط به بازي بسيار زيبا و گرافيكي و سرگرم كننده Cowboys  ميباشد كه اين بازي محصول شركت gameloft ميباشد كه در امسال به بازار ارائه داده است و اين بازي با سايز 360*640 ميباشد و تمامي گوشي هايي كه فرمت جاوا را ساپورت ميكنند ميتوانند از اين بازي استفاده كنند،در ادامه مطلب دانلود کنید

تعداد صفحات : 231

درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 809
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,573
  • بازدید ماه : 10,145
  • بازدید سال : 75,996
  • بازدید کلی : 3,214,815