loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 3531 چهارشنبه 1390/11/19 نظرات (38)

   

  

سرود ها و آهنگ های انقلابی

دردوران انقلاب و مبارزات مردم عليه رژيم شاهنشاهي شعارها و سرودها و آهنگهايي ساخته شدکه بعضا براي هميشه در خاطر مردم باقي مانده و يادآور آن دوران مي باشد. در آن دوران مردم و هرمندان و جوانان خود جوش در زیرزمین ها و محافل مخفی به دور از دست رژیم ستم شاهی دست به خلق آثاری گرانبها  زدند .

بعضی از سرودها و آهنگ ها 2 یا 3  نوع دارد ، یعنی سرود قبل از انقلاب و بدون موسیقی که بطور مخفیانه ضبط شده و سرود بعد از انقلاب با موسیقی و یا اجرای بعد از انقلاب با کورال ، امید است این سرودها گویای لحظاتی از آن دوران باشد…

ادامه مطلب

 

 
فرمت آهنگ ها  : MP3  
پسورد :www.beroz3.rzb.ir
منبع : www.aviny.com
نام سرود وآهنگدانلودازراپیدشیردانلود ازمدیا فایر
22بهمن

دانلود

 

دانلود

 

الله الله الله

دانلود

دانلود

 

الله الله تو پناهی

دانلود

دانلود

آمریکا ننگ به نیرنگ تو

دانلود

---------------
بهمن خونین

دانلود

 

دانلود

 

به لاله ی در خود خفته

دانلود

 

دانلود

 

بوی گل سوسن یاسمن آمد

دانلود

 

دانلود

 

بوی گل سوسن یاسمن آمد2

دانلود

 

دانلود

 

ای ایران

دانلود

 

دانلود

 

ای ایران2

دانلود

 

دانلود

 

فجر

دانلود

 

دانلود

 

فجر2

دانلود

 

دانلود

 

هوا دلپذیر

دانلود

دانلود

 

هوا دلپذیر2

دانلود

 

دانلود

 

خمینی ای امام

دانلود

 

دانلود

 

همه ی سرود ها-------------

دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صافي در تاریخ 1391/08/18 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

بهترينهاي معماري
http://modernshope.mihanblog.com
بهترينهاي معماري از قبيل نرم افزارها و دانلود عكس محصولات

این نظر توسط محمد در تاریخ 1391/08/18 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

بهترين ترفندهاي افزايش آمار سايت
بيا تو دست خالي برنميگردي
http://safefrosh.mihanblog.com

این نظر توسط حسين در تاریخ 1391/08/18 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام
چند لحظه اي در وب شما گشتم
خوب بود
قابل استفاده
دوست من اگه لايق دونستي به من هم يه سري بزن
http://ifrosh.ir
ايفروش
بهترين فروشگاه اينترنتي با قابليت همكاري در فروش
منتظرتون هستم

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/24 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

یک کارت شارژ 1000 تومانی مجانی بگیرید

سلام دوست عزیز شما با قرار دادن لینکه سایت بنده در قسمت لینک دوستان وبلاگتون یک کارت شارژ 1000 تومانی ایرانسل از من هدیه بگیرید

بابت راست بودنه این نوشته من به آدرس زیر مراجعه کنید
http://forum.persiantools.com/t301684.html

.

لطفا بعد از قرار دادن لینک سایت با متـــــن زیــــر

خرید شارژ
http://www.newcharge.ir/default.aspx

ویا به ایمیل hossputer7@gmail.com یک ایمیل بزنید و در ایمیل آدرس وبلاگتونو نیز درج کنید تا در کمتر از 24 ساعت براتون کد شارژ رو ارسال کنم.


و یا به شماره موبایل 09363319562 یک اس ام اس حاوی لینک وبلاگه خود را بعد از قرار دادن لینک بفرستید تا در کمتر از 12 ساعت کد شارژ 1000 تومانی ایرانسل برای شما ارسال شود

در آخر تایید کنم که منظوره بنده برای درج لینکه سایت من برای همیشه در لینک دوستان شما دوست گرامی است

و لطفا این نظر رو پاک کنید و به اشتراک نزارید

با تشکر از همکاری شما منظره جواب شما هستم

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/24 و 14:39 دقیقه ارسال شده است

آرشیو عکس بازیگران زن ایرانی به همراه دريافت جذابترين دانستني هاي زندگی زناشويي در سايت 98ميهن.

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/20 و 9:43 دقیقه ارسال شده است

مطالب خواندنی بسیار به همراه دانستنی های جالب در مورد زندگی زناشویی در سایت میهن فارس

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/15 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

(◡‿◡✿ (✿◠‿◠)

سلام دوست عزيز ....(✿◠‿◠)

به موسيقي بيکلام عاشقانه ، موسيقي متن فيلم و موسيقي آرامش بخش علاقمند هستيد ؟
از اين وبسايت مي تونيد انواع موسيقي بيکلام رو دانلود کنيد .
..........................................................................................

http://bikalamha.com
دانلود موسيقي بيکلام با لينک مستقيم

ایام به کام ...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/14 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم
وبلاگ خوبی داری مطالب جالبی هم داشت.اگه در جریان باشی الگوریتم جدید گوگل با نام پنگوئن شروع به کار کرده و 80 درصد ورودی های هر سایت یا وبلاگ از گوگل هست و هرچه پیج رنکت بره بالا توی سرچ های گوگل میای صفحه های اول تر و بازدیدت میره بالا پس اگه دوست داری سایت ما رو با نام دانلود آهنگ جدید لینک کن و بعد بیا به لینکستان ما و وبلاگت رو لینک کن. تو سایت ما کدی به کار رفته که هر چه تعداد تبادل لینک کنندگان سایت ما بیشتر بشه واسه نتایج شما هم بهتر بشه و بازدیدتون میره بالاتر.
این آدرس رو باید لینک کنی
http://www.ir2seda11.in
و از این آدرس هم باید لینک خودتو به صورت خودکار اضافه کنی
http://www.ir2seda11.in/linkestan/
در ضمن اگه به دوستات هم بگی که این سایت رو لینک کنند هم به نفع تو هست و هم من.

سپاس گذارمشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/14 و 9:12 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
وبلاگ خوبي داري

شما ميتوني با 4500 تومان و خريد يک دامنه و وصل کردن اون به سايت آدرس بهتر و قشنگتري داشته باشي

اگر روزي هم رزبلاگ پاکت کنه بازديد کننده هاي خودت رو از دست نميدي

به نظر من 4500 تومان ارزش داره

اگر هم بخواي تبديل به سايت بشه باز ما ميتونيم کمکت کنيم

راه اندازي فروشگاه آنلاين
راه اندازي فروش کارت شارژ آنلاين
راه اندازي تالار گفتگو و فروم
راه اندازي سايت دانلود
راه اندازي سايت چت
و .....

02166054902
09358277721
09354556918

www.powerhosting.ir

این نظر توسط در تاریخ 1391/07/13 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

یک کارت شارژ 1000 تومانی مجانی بگیرید

سلام دوست عزیز شما با قرار دادن لینکه سایت بنده در قسمت لینک دوستان وبلاگتون یک کارت شارژ 1000 تومانی ایرانسل از من هدیه بگیرید

بابت راست بودنه این نوشته من به آدرس زیر مراجعه کنید
http://forum.persiantools.com/t301684.html
لطفا بعد از قرار دادن لینک سایت با متن زیر

خرید شارژ همراه اول
http://www.newcharge.ir/echarge.aspx

ویا به ایمیل hossputer7@gmail.com یک ایمیل بزنید و در ایمیل آدرس وبلاگتونو نیز درج کنید تا در کمتر از 24 ساعت براتون کد شارژ رو ارسال کنم.


و یا به شماره موبایل 09363319562 یک اس ام اس حاوی لینک وبلاگه خود را بعد از قرار دادن لینک بفرستید تا در کمتر از 12 ساعت کد شارژ 1000 تومانی ایرانسل برای شما ارسال شود

در آخر تایید کنم که منظوره بنده برای درج لینکه سایت من برای همیشه در لینک دوستان شما دوست گرامی است

و لطفا این نظر رو پاک کنید و به اشتراک نزارید

با تشکر از همکاری شما منظره جواب شما هستم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 329
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 1,116
  • باردید دیروز : 1,330
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,116
  • بازدید ماه : 1,116
  • بازدید سال : 77,633
  • بازدید کلی : 3,216,452