loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 445 جمعه 1391/07/07 نظرات (0)

 

به ادامه مطلب بروید

از سایت خوب وبزرگ دانلودها:

 

 Removed blur

   

source دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 1.0 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، اگر چنانچه پچ های قبلی بازی را نصب نموده اید ، به محل نصب بازی رفته و فولدر PES 2012/kitserver را به کل پاک کنید. اگر هم از پج های قبلی استفاده نکرده اید ، نیازی به این کار ندارید. حال به نصب پچ بپردازید و محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.

 

source دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 1.0 در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2012/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

 

source دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 1.0 پاسخ به برخی سوالات رایج کاربران:

کاربران عزیزی که در هنگام اجرای بازی ، از بازی خارج میشه و یا اینکه اررور d3dx9 رو دریافت میکنن ، باید دقت کنن که آخرین نسخه directX بر روی سیستمشون نصب باشه. آخرین نسخه رو میتونین از لینک زیر دریافت کنین: http://dl.downloadha.com/Game/DirectX%20(www.Downloadha.com).rar

کاربرانی که در اکسترکت کردن فایل های فشرده به مشکل برخورد کردن ، دقت کنن که فایل های سایت همگی سالم و تست شده هستند و سپس روی سایت قرار میگیرن. شما میتونین از قابلیت ریکاوری فایل های فشرده استفاده کنین و اگر درست نشد ، مشکل از دانلود شما بوده و باید فایل ها را دوباره دریافت نمایید.

کاربران عزیزی که فایل installer برای اونها اجرا نمیشه ، یا فایل ها رو بد دانلود کردند و یا اگر درست دانلود کردند ، دقت کنن که آنتی ویروس حتما هنگام نصب غیر فعال باشه.

کاربران عزیز ، دقت داشته باشید که پس از نصب پچ ، بازی رو از خود محل نصب بازی اجرا کنین و از محل pesedit اجراش نکنین. و از روی دسکتاپ هم اجرا نکنین. کاربران عزیزی که در اجرای فایل اجرایی pesedit.exe به مشکل برخورد میکنن ، دقت کنن که باید آخرین نسخه net framework بر روی سستم اونها نصب باشه و اینکه حتما از ویندوز xp sp3 و یا ۷ آپدیت شده استفاده کنین.

 

download دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 1.0 لینک های دانلود :   Rapidshare    Direct Link

 

 

از سایت پی سی دی:

 

 

دانلود پچ PESEdit 2013 Patch 1.0 دانلود فایل: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Embedupload

دانلود پچ PESEdit 2013 Patch 1.0 277 MB

 

دانلود پچ PESEdit 2013 Patch 1.0 آموزش نصب :

پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، به نصب پچ بپردازید و محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2013/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

 

دانلود پچ PESEdit 2013 Patch 1.0 رمز: www.p30day.com


رایج ترین مشکلاتی که کاربران با آن ها مواجه هستند : 
1- برخی شرکت های سرویس دهنده در ایران برای اینکه پهنای باند کمتری را استفاده کنند از Cache Server استفاده میکنند و زمان پاک کردن cache ها هم بالا میبرند .به همین دلیل زمانی که روی سرور های ما برای مدیریت دانلود ها برای هر شخص تعداد کانکشن خاصی در نظر میگیرد ( مثلا 2 فایل هم زمان ) این کانکشن در ISP ها cache میشود و برای دنلود لینک سوم با Error 503 مواجه میشید . راه حل : اگر شما هیچ دانلودی در 1 زمان از ندارید و باز هم با Error 503 مواجه شدید,در انتهای آدرس لینک دانلود نرم افزارمورد نظرکه با مشکل برخورد کردید علامت سوال قرار دهید . با این کار شما در اصل لینک را یکبار Refresh میکنید و Cache ISP پاک میشود و کانکشن جدید از سرور برای شما جایگزین خواهد شد . مثال ساده : لینک دانلود اصلی : http://www.d2.p30day.com/nDownload.com.rar لینک جایگزین?http://www.dl2.p30day.com//nDownload.com.rar

2 - یک سری کاربران هم برای Exract کردن فایل های دانلود شده با مشکل مواجه بودند و موقع Unzip یا Unrar کردن با پیام خلا هایی مثل : CRC Error یا Pasword Worring یا ... مواجه شده اند . راه حل : تمامی فایل های سایت پی سی دی 100 % از نظر فنی و زیپ شدن و Exctact و یا پسورد ها تست میشود . این مشکلات زمانی پیش میاد که شما یک فایل را ناقص دانلود کنید . شاید به نظر خودتون کامل دانلود شده باشه ولی به دلیل Resume زیاد یک کیلوبایت دانلود نشده باشه و فایل اون قسمت ناقص باشد . زمانExtract کردن روی هر قسمت از نرم افزار این پیام خطا ها را دیدید تنها راه اینه که پارت را دوباره دانلود کنید . پسورد همه فایل های سایت .www.p30day.com با حروف کوچک میباشد . ( تمامی بخش ها )

سایر نکات: پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید. 
● فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید. فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید. 
● فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها همگی را درون یک پوشه قرار داده و اقدام به بازگشایی آنها از اولین فایل نمائید. فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمتiso,mdf,cue,bin. هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Daemon Tools و یا UltraIso بر روی باز شود (Mount)شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.

 

از سایت خوب پی سی دانلود :

 

 پچ PESEdit 2013 Patch 1.0 - حجم: 280 مگابایت
 دانلود لینک اصلی | کمکی

 

از سایت 4دانلودز:

 


تذکر :

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

 

حجم فایل: 280 مگابایت
رمز عبور: www.4downloads.ir
مرجع: http://4downloads.ir
از سایت به رز 3 بزودی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 446
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,210
  • بازدید ماه : 9,782
  • بازدید سال : 75,633
  • بازدید کلی : 3,214,452