loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 691 یکشنبه 1391/10/24 نظرات (4)


دعوت به همکاری

با توجه به افزایش روز افزون سایت های تفریحی و تنگ شدن عرصه ی رقابت ، سایت بروز3 قصد دارد تا با جذب نویسنده  فعالیت خود را افزایش دهد تا از رقبای خود پیشی بگیرد.پس کسانی که دوست دارند در سایت ما کار کنند از طریق نظرات  با ما در تماس باشند.


شرایط:


ارسال حدقل ۱ پست در روز و عدم کپی برداری از سایت ها یعنی آرم بروز3 بر روی آن باشد



توجه : لطفا برای اعلام آمادگی فقط از صفحه ی نظرات هیمن پست اقدام کنید.

توجه : نویسندگی در این سایت به صورت افتخاری است و هیچگونه درامدی ندارد


فقط اگر فعال باشند بنر یا تبلیغات آن ها در سایت قرار میگیرد.


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرمان در تاریخ 1392/04/30 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

شکلک


همکاری میکنم

این نظر توسط ابوالفضل در تاریخ 1392/04/30 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
با عرض خسته نباشي دوست عزيز
وبلاگ جالبي داري خوشحال ميشم به وبلاگ منم يه سربزني.
درضمن تبادل لينكم ميكنم اگه خواستي منو با
عنوان :دلتنگ...
آدرس : http://deltangr.blogfa.com
لينك كن وخبرشو بده تا لينكت كنم.منتظرم يا علي خداحافظشکلک
پاسخ : ممنون از نظر لطف شماست

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/04/22 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

اگه میفروشی اینجارو من میخرم ازت!




پاسخ : فروشی نیست










این نظر توسط mojtaba در تاریخ 1391/11/01 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز . من آمادگی دارم واسه همکاری . هر روزم آن هستم. با توجه پیشنهادتون از یک هفته بعد از همکاتری بنر من رو تبلیغ کنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 1,196
  • باردید دیروز : 1,330
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,196
  • بازدید ماه : 1,196
  • بازدید سال : 77,713
  • بازدید کلی : 3,216,532