loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 466 شنبه 1391/01/12 نظرات (0)

مهاجم بارسا تاکید کرد که وی با توجه به روند رو به بهبودی پای شکسته اش «واقعا مشتاق» است. در تاریخ 19 دسامبر، داوید ویا عمل جراحی بر روی استخوان شکسته درشت نی پای چپ را با موفقیت پشت سر گذاشت، او در دیدار نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مقابل السد به این مصدومیت دچار شد. دوره بهبودی او بین چهار تا پنج ماه تشخیص داده شده است. مهاجم بارسا پس از گذشت کمتر سه ماه و نیم احساس خود را اینگونه توضیح داد: «در انتهای تونل نوری را می بیند».


همه چیز

داوید ویا با اشاره به مصدومیت و آمادگی روحیه خود در سخنرانی فدراسیون فوتبال اسپانیا و مجمع اسپانیایی فوتبال از موقعیت خود در تیم ابراز رضایت کرد و تاکید کرد که شرایط را کاملا پذیرفته است.



بسیار مشتاق

او گفت: «من واقعا برای مراحل بعدی مشتاق هستم، از خدا تشکر می کنم، من توانستم هر روز تلاش های زیادی را انجام بدهم. من واقعا خوشحال، سرزنده و بسیار مشتاق هستم. من در انتهای تونل نوری را می بینم و بسیار مشتاق هستم تا لذت دوباره بازی کردن در زمین را بچشم». ویا از روز اول بعد از آسیب دیدگی، هر روز در حال تلاش و فعالیت برای بهبودی هر چه زودتر بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 393
  • بازدید امروز : 1,063
  • باردید دیروز : 1,330
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,063
  • بازدید ماه : 1,063
  • بازدید سال : 77,580
  • بازدید کلی : 3,216,399