loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 235 پنجشنبه 1392/07/25 نظرات (0)

* * *
اینقد که سرمون تو موبایل و لپ تاپه اگه تو قرآن بود الان دو دانگ
بهشت مالمون بود !!!
* * *
ﯾﻪ ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﺍﻧﺮﮊﯼﺯﺍ ﻫﺎﯾﯽ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺍﺳﻤﺶ ” Pit Bull “
ﺭﻓﺘﻢ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﺧﻮﺭﺩﻡ ؛ ﺍﻻﻥ ﯾﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﺳﺖ ، ﻫﻮﺱ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﻫﻤﻪ
“ﻓﯿﺖ” ﺑﺪﻡ…
* * *
‫ﺍﯾﻦ ﻧﺴﻠﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺷﻮﻥ
ﻣﯿﮕﻦ : … ﺑﯿﺎ ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻓﻘﻂ!!!



* * *
اینجور که داره پیش میره
میترسم چن سال دیگه که درِ چیپسارو باز میکنیم
فقد بوش بیاد و دیگر هیچ :|
* * *
دختر خالم منتظره کارای ویزاش اوکی بشه بعد تا آخر تابستون بره اروپا رو بگرده …
منم منتظرم PES 2014 بیاد ببینم میشه با هاشم بیگ زاده توپو از رونالدو گرفت یا نه ؟؟
* * *
تو اس ام اس:
پسر :عزیزم ای کاش الان پیشم بودی بغلت می کردم
دختر :وای اره عزیزم
سر قرار:
پسر :عزیزم حالا تنها شدیم بیا بغلم دختر :به خدا اگه بهم دست بزنی جیغ میزنم:)
* * *
طرز تهیه ی این مانتو جلو بازا ….
یدونه ملافه رو برمیداری (ترجیها رنگ شاد) ….
با یدونه نخ …
بعد ملافرو میپیچی دور خودت …
نَخو میبندی بالای شیکم …!
خب مانتوی شما آماده اس …!
ایشالا به شادی استفاده کنین …!
* * *
تجویز دارو برای پسرهایی که کارت شارژ واسه دخترا میخرن
سه بسته خاک برات نوشتم هر هشت ساعت میریزی رو سرت:|
* * *
معنی معجزه رو موقعی میفهمی که اس ام اس اشتباهی بفرسی امـا fail بشه…..
* * *
یکی از کاربری های کارت ملی اینه که هر از چند گاهی
نگاهت به عکست بیفته و به قیافه الانت امیدوارت کنه !
* * *
یکی از خصوصیات خوبم اینه که:
کسی ک منو دوس داشته باشه هیچ وخت پیر نمیشه
یا دق مرگش میکنم یا خودش جوون مرگ میشه !
* * *
به بعضیا هم باید گُفت …
فاز خود را با رسمه شکل توضیح دهید … :|
* * *
از گربه “ملوس” بودنش رو یاد بگیرید نه چشم سفیدیش رو :|
* * *
به سلامتیه موتور سواری که کلاه کاسکتشو داد به دوست دخترش
 تا اگه بقیه دوست دختراش دیدنش بتونه بگه خواهرم بود:|

*  *  *
ساپورته پسرونه که اومد … کلیپس پسرونه نیاد صلوات …
* * *
دارم خنده بازار رو با دیال آپ دانلود میکنم فکر کنم نوه هام ببیننش !!!
* * *
سوالی که ذهن منو سرویس کرده اینه که جداً شمالیا تعطیلات کجا میرن ؟
* * *
دیروز یه دونه از این تی شرت های تور توری گرفتم
حالا بابام گیر داده میگه:اینو نصف قیمت خریدی!!!
* * *
یادمان باشد :زنگ تفریح دنیا همیشگی نیست
زنگ بعد حساب داریم
* * *
به بعضی از این پسرا هم باید بگی :
ﺷﻤﺎ ﺷﻠﻮﺍﺭتو ﺑﮑﺶ ﺑﺎﻻ ، ﭘﺮﭼﻢ ایشالا بمونه واسه مرحله بعد …
* * *
وقتی پنج ثانیه قبل از آلارم موبایل بیدار می شم و اونو خاموش می کنم احساس می کنم بمب خنثی کردم

* *
تو کنترل تلویزیون دوسال پیش یه باتری گذاشتم، از بس کوبیدمش منو که میبینه کار میکنه

* * *
مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده ، مجبور شدن عین لوله پولیکا کلشو یه وَرَکی از پنجره بندازن بیرون !
* * *
امـروز تـو خیـابـون یـه دخـتـره رو دیـدم انـدازه ی یـه پـسـر آرایـش کـرده بـــود



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2445
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 162
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 334
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 10,206
  • بازدید سال : 61,344
  • بازدید کلی : 3,200,163