loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 415 پنجشنبه 1391/01/17 نظرات (0)

مهاجم پرسپوليس معتقد است در بازي اين تيم مقابل الغرافه همه بازيکنان تيم سرخ‌پوش وظايف خود را به درستي انجام داده‌اند.









  غلامرضا رضايي پس از پيروزي سه بر صفر پرسپوليس مقابل الغرافه در گفت‌وگو با ايسنا گفت: خدا را شکر مي‌کنم که توانستيم دومين پيروزي متوالي را در آسيا به دست بياوريم و جايگاه‌مان را در صدر جدول حفظ کنيم.

وي ادامه داد: امروز همه بازيکنان وظايف‌شان را به خوبي انجام دادند. گل‌هاي زودهنگامي که به ثمر رسانديم به خاطر تمرکز بالاي بازيکنان بود.

مهاجم پرسپوليس درباره گلزني خود در اين بازي هم گفت: هر بازيکني وظايف خاصي دارد. وظيفه من بيشتر بازي‌سازي است اما اگر فرصتي به وجود بيايد گل هم مي‌زنم. در هر بازي تلاش مي‌کنم که بهترين بازي‌ام را براي پرسپوليس انجام دهم و در خدمت تيم باشم. خوشحالم که امروز هم گل زدم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 365
  • آی پی دیروز : 460
  • بازدید امروز : 1,179
  • باردید دیروز : 1,963
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,845
  • بازدید ماه : 10,845
  • بازدید سال : 87,362
  • بازدید کلی : 3,226,181