loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 475 شنبه 1391/01/19 نظرات (0)
فته سی و دوم لالیگا درحالی برگزار می شود که بارسلونا مهمان شاگردان آقای مانولو خیمنس خواهد بود. دیدار دو تیم امشب در ورزشگاه لاروماردا و به قضاوت آقای استیل اوپن برگزار خواهد شد.

بارسا مي داند كه هر چقدر به پایان لیگ نزدیک تر می شود ديگر حق اشتباه نخواهد داشت، زیرا از دست دادن امتیاز به معنی از دست رفتن قهرمانی در لیگ خواهد بود. در اين فصل جدال برای صدرنشینی و قهرمانی فقط بین بارسا و رئال جریان دارد. رئال در این هفته یک بازی سخت در ورزشگاه خانگی خود، مقابل والنسیا خواهد داشت.

لطفا به ادامه مطلب بروید



وضعیت دو تیم در جدول

دو تیم بارسلونا و ساراگوسا در حالی این هفته به مصاف یکدیگر می روند که اختلاف دو تیم در جدول بسیار زیاد است. هم اکنون بارسلونا با 72 امتیاز در رده دوم لیگ قرار دارد، درحالیکه زاراگوزا با 28 امتیاز در رده هجدهم قرار دارد و یکی از احتمالات سقوط به دسته پایین تر می باشد.

آنچه گذشت

دو تیم از سال 2009 تا کنون پنج بار به مصاف یکدیگر رفته اند که در تمام بازی ها بارسلونا پیروز میدان بوده است. بارسا در مقابل این تیم در 5 بازی آخر موفق به زدن 17 گل شده است و 4 گل نیز دریافت کرده است. آخرین بازی دو تیم مربوط به بازی رفت اين فصل از لاليگا می باشد که بارسلونا موفق شد با 4 گل پیکه، مسی، پویول و ویا این تیم را شکست دهد.

وضعیت دو تیم در هفته های اخیر

بارسا در شرایطی به مصاف تیم زاراگوزا می رود که در این هفته ها مجبور به انجام بازی های فشرده ای بوده است. این تیم روز سه شنبه در چهار چوب لیگ قهرمانان مقابل میلان ایتالیا قرار گرفته بود و در پایان موفق به شکست این تیم شد، تا با روحیه بیشتری به بازی های باقیمانده خود ادامه دهد. اما زاراگوزا فقط درگیر بازی های لیگ بوده است. بارسا در 3 بازی آخر خود موفق به 3 برد مقابل گرانادا، مایورکا و بیلبائو شده است، از طرفی زاراگوزا نیز در هفته های اخیر نتایج خوبی را گرفته است. آنها موفق شده اند در 3 بازی آخر خود مقابل تیم های والنسیا، بیلبائو و خیخون به برتری برسند.

بهترین گلزنان

در بارسا، لیونل مسی با 36 گل زده در صدر گلزنان تیم بارسلونا قرار دارد. بعد از او ژاوی و فابرگاس با 9 گل، سانچز با 8 گل و ویا با 5 گل در رتبه های بعدی قرار دارند. در تیم زاراگوزا هلدر پوستیگا، مهاجم سرشناس و پرتغالی این تیم با 7 گل زده بهترین عملکرد را در بین بازیکنان اين تيم داشته است. بعد از وی لوئیز گارسیا با 4 گل، آپانو و کارلوس با 3 گل و لافیتا با 2 گل زده در رده های بعدی قرار دارند.
از نکته های جالب درباره تعداد گل های تیم زاراگوزا می توان به این نكته اشاره کرد که لیونل مسی به تنهایی بیشتر از کل بازیکنان این تیم موفق به گلزنی شده است. این تیم تا کنون 27 گل وارد دروازه حریفان کرده است، در حالی که مسی 9 بار بیشتر از بازیکنان این تیم موفق به گلزنی شده است.

برترین پاسورهای دو تیم

در بين پاسورهای دو تیم، براي بارسلونا لیونل مسی با 13 پاس منجر به گل در صدر بهترین پاسورهای این تیم قرار دارد. بعد از وی دنیل آلوز با 11، فابرگاس با 10، ژاوی با 8 و اینیستا با 7 پاس گل در رده های بعدی حضور دارند. در تیم زاراگوزا نیر لافیتا با 5 پاس منجر به گل، گارسیا با 3 پاس و آپانو با 2 پاس گل در رده های بعدی قرار دارند.

کارت های زرد و قرمز

در تیم بارسا تا كنون دنیل آلوز با 9 کارت زرد و یک کارت قرمز، پیکه با 7 کارت زرد و 1 کارت قرمز، و بوسکتس با 6 کارت زرد در رده هاي اول تا سوم قرار دارند. ماسکرانو و مسی نیز 5 بار در این فصل کارت زرد دریافت کرده اند.
در تیم زاراگوزا، لانزارو ایتالیایی با دریافت 13 کارت زرد و 3 کارت قرمز خشن ترین بازیکن این تیم به حساب می آید. بعد از وی پارادیس با دریافت 12 کارت زرد در رده دوم قرار دارد.

وضعیت مصدومین

بارسا تا به اینجای فصل بازیکنان زیادی را بدلیل مصدومیت در اختیار نداشته است. از میان مصدومینی که این بازی را از دست خواهند داد، می توان به پیکه اشاره کرد که در بازی مقابل میلان مصدوم شده است. همچنین آفلای که بعد از مدت ها مصدومیت، هفته های اخیر را با تیم تمرین کرده، همچنان شرایط بازی را پیدا نکرده است. آبیدال نیز بدلیل انجام جراحی بر روی کبد، قادر به همراهی تیم نخواهد بود.
در تیم زاراگوزا نیز چند بازیکن مصدوم وجود دارد. گفته می شود که آپانو قادر به همراهی این تیم نخواهد بود، همچنین ماتئوس و گارسیا به دلیل مصدومیت غایبان احتمالی این تیم خواهند بود.

درصد گلزنی دو تیم

دو تیم در این فصل بیشتر گل های خود را در پانزده دقیقه پایانی به ثمر رسانده اند. آمار تیم بارسا نشان می دهد که این تیم 24.4% از گل های خود را در 15 دقیقه آخر بازی به ثمر رسانده است و در 15 دقیقه پنجم کمترین گل ها را وارد دروازه حریفان کرده است.
تیم زاراگوزا همانند بارسلونا نزدیک به نیمی از گل های خود در این فصل را در 15 دقیقه پایانی به ثمر رسانده است. 44.4% از گل های این تیم در 15 دقیقه پایانی بوده است. این تیم هیچگاه نتوانسته در 15 دقیقه پنجم به گل برسد.

ترکیب احتمالی

ممکن است در ترکیب امشب شاهد تغییراتی باشیم. احتمال دارد که در این بازی به ژاوی استراحت داده شود و تیاگو به جای او در ترکیب تیم حاضر باشد. همچنین احتمال دارد با توجه به فشردگی بازی ها و خستگی بوسکتس، کیتا جای او را در ترکیب بگیرد، علاوه بر این ممکن است پدرو نیز به جای فابرگاس در ترکیب حضور داشته باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,697
  • بازدید ماه : 14,628
  • بازدید سال : 91,145
  • بازدید کلی : 3,229,964