loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 286 جمعه 1391/10/08 نظرات (0)






دارم فیلم گریه دار میبینیم وگریه می کنم، مامانم اومده میگه: فیلمش گریه داره؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ خنده داره، من دارم گریه میکنم تا کارگردانش رو ضایع کنم!

.

.

.

علم بهتر است یا ثروت؟ ثروت! پـَـــ نــه پـَـــ علم؟

.

.

.

به بابام میگم روحم خستس میگه ها یعنی میگی بریم مسافرت؟ پـَـــ نــه پـَـــ زنگ بزن کتابخونه یه دو پرس غذای روح بیارن سیرش کنم خستگیش در بره تو ام تو خرج نیفتی

.

.

.

بچه ۲۴ ساعت نیست به دنیا اومده ، برگشته بهم میگه نمیتونه راه بره ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط میتونه پشتک بزنه !

.

.

.

گفتم : از صدای سخنش ندیدم خوشتر ! گفت عشق رو میگی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صدای خروپف بابام رو میگم !

.

.

.

رفتم در خونه رفیقم … از پشت آیفون میگه … تنهایی؟ پـَـــ نــه پـَـــ خونه محاصره ست … بهتره خودتو تسلیم کنی

.

.

.

دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم. میگه شما سوال داری؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری …..

.

.

.

بنده خدا چاقو خورده در حد تیم ملی داره ازش خون میره بردیمش اورژانس پرستار میگه اوردین بستری کنین پـَـــ نــه پـَـــ اوردیم خون بده بریم !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 83
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 309
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 724
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,488
  • بازدید ماه : 10,060
  • بازدید سال : 75,911
  • بازدید کلی : 3,214,730