loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 323 شنبه 1391/11/07 نظرات (0)
ما تو خونمون سینه خیز میریم تا سماور که کسی نفهمه اگه یکی بفهمه ، یه سینی چای رفته تو پاچمون ! . . . با دوستم جناق شکستیم تو ده ثانیه بردم نکبت میگه قبول نیست من حواسم نبود ! آخه الدنگ مگه اول قراره آلارم بزنه !؟ . . . واقعاً این استادا از کجا می فهمن ما کجا رو بلد نیستیم همون رو سوال می دن؟ اس ام اس های خنده دار و طنز (220) www.taknaz.ir . . . من اگه دیرتر از اون ساعتى که میخوام ، بیدار بشم اعصابم خورد میشه دوباره میگیرم میخوابم ! . . . یخچال ما خوبیش اینه که همیشه آب یخ توش هست بدیشم اینه که فقط آب یخ توش هست ! . . . قدیما … تا کسی مجبور نبود دروغ نمیگفت… الان تا کسی مجبور نباشه راست نمیگه ! . . . دقت کردین وقتی می خوای یه بسته رو با آژانس بفرستی تویوتا کمری می فرستن ولی وقتی خودت می خوای با آژانس جایی بری پیکان مدل ۴۸ می فرستن ! . . . یعنی اینقدی که دخترا به موهاشون میرسن اگه به یه بوته شلغم رسیده بودن الان هلو می داد!! . . . خدا نکنه ادرس یجایی رو بلد نباشی! همه از ادم ادرس همونجارو میپرسن:| . . . ای بابا دیروز رفتم یه آیفون ۵ خریدم پشیمون شدم مگه لامصب از جیب در میاد؟ هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم . . . بدبختی یعنی اینکه بابات بهت بگه زودتر بخواب فردا صبح باید پاشی بری نون بگیری و خوشبختی یعنی مادرت بیاد بگه نمیخواد ، تو فریزر نون داریم ! . . . هموطن عزیز ! در آیین نامه‌ی راهنمایی و رانندگی ، بخش حق تقدم اشاره ای به قیمت خودروی شما نشده است ! . . . خانومه تلفن زده به بابام که ما یه دستگاهی میفروشیم که قیمت قبض برق رو تا ۳۰% کاهش میده بابام بهش گفت: ممنون پسرم کنتور رو دستکاری کرده قبضمون ۱۰۰% کاهش داشته اگه خواستید نصف قیمت واسه شما حساب میکنیم ! . . . یکی از اتفاقای مسخره اینه که یکی رو مثلا توی نمایشگاه ببینی و با هم سلام علیک کنید و جدا بشید ؛ بعد سه دیقه دوباره ببینیش ! . . . یه سری هم هستن هنوز رو ماشین ها میان می نویسن : ” لطفا مرا بشویید” اینا آخرین بازمانده های نسل دایناسورها هستن ! . . . ما همش فال حافظ میگیریم نگو حافظ خودش فال قهوه میگرفته ! نشون به او نشون که میگه : ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم ! . . . مراقب سر جلسه امتحان اومد گفت کارت ورود به جلسه ؟ گفتم اصن به قیافه من میخوره درسخون باشم جای کسی‌ بیام امتحان بدم ؟ گفت خداییش نه و ول کرد رفت ! . . . یه چند وقتیه کودک درونم ناآرومه مدام بهانه می گیره به نظرتون اگه بزنم لهش کنم، کودک آزاری محسوب میشه!؟ . . . امروز از تلفن عمومی زنگ زدم خونمون صدام رو عوض کردم بابام گوشی رو برداشت بهش گفتم ما پسرتون رو دزدیدیم ۱۰۰ هزار تومن بیارین به این آدرس و گرنه پسرتون رو میکشیم بابام برگشت گفت ۲۰۰ تومن میدم یه جوری بکشینش طبیعی به نظر برسه ! اس ام اس های خنده دار و طنز (220) www.taknaz.ir . . . بدتر از اونایی که وقتی شوخی میکنی جدی میگیرن اونایی هستن که وقتی جدی میگی شوخی میگیرن ! . . . یه سئوالی داشتم مامان شما هم از قسمت فر اجاق گاز به جای انباری استفاده می کنه ؟ . . . یکی از ملانصرالدین می پرسه چه جوری جنگ شروع می شه؟ ملا بدون معطلی یکی می زنه زیر گوش طرف و میگه اینجوری . . . پِجَر!! پِجَر!! من اومجَم!! (اسمایلی پسرشجاع وقتی پدرشو صدا میکرد) . . . سر امتحان استاد ها سوالاتی میدن که ما تا حالا ندیدیم ! در عوض ما هم جواب هایی میدیم که اونا به عمرشون ندیدن ! . . . ملت غصه نخورید بالاخره تصمیم گرفتم بعدازظهر برم یه سکه بخرم! به زودی شاهد توقف و یا کاهش سریع نرخ ارز و سکه خواهید بود اس ام اس های خنده دار و طنز (220) www.taknaz.ir . . . از جلوی پارک خونمون رد میشدم دیدم یه دختــــــر خارجی دپرس داره عکس میگیره رفتم جلو بهش گفــــــــتم : can u speak english?! انگار دنیارو بهش داده بودن با کلی شوق و ذوق گفت : Yeeeeees ,I caaaaaan!!!!!! زدم رو شونــــــش گفتم : ” sorry , I can’t … . . . پسره با دوستش چت میکرده : پسره: می‌شه یکم دیگه بمونی؟ من خیلی‌ دوست دارم بیشتر باهات حرف بزنم دختر: نمیتونم، باید برم پسر: PLZzZZz یکم دیگه بمون دختر: نمی‌شه!!مامانم گفته اگه الان نرم بخوابم میاد پایین و سرمو میکوبه به کیبو فگئو تبخد آوعپقبسفدگ دجدو د دکسییدهد قکتو ! . .
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,888
  • بازدید ماه : 9,460
  • بازدید سال : 75,311
  • بازدید کلی : 3,214,130