loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 293 چهارشنبه 1391/12/09 نظرات (0)

از غضنفر میپرسن آرزوت چیه ؟

میگه : دکتر بشم از اتاق عمل بیام بیرون بگم متاسفم !!!

 

 

 

 

.

ببخشید ! جام زرین شما توی وسایل من پیدا شده !

میشه من اسیرتون بشم !!؟؟

.

.

.

پیامک غضنفر به دوست دخترش :

مهم نیست که قشنگ نیستی  قشنگ اینه که مهم نیستی !!!

.

.

.

از غضنفر میپرسن آرزوت چیه ؟

میگه : دکتر بشم از اتاق عمل بیام بیرون بگم متاسفم !!!

.

.

.

شرکت پفیلا یه تعدادی فیل چسو نیازمند است !

هرچه سریعتر خودت رو معرفی کن !!!

.

.

.

سلام خوبی ؟

امروز رفتم دکتر ، گفت رگهای قلبت بسته شده !

شرمنده دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست !!!

.

.

.

بچه از باباش میپرسه : بابا تو بهشت رن ها از شوهرشون جدا زندگی

میکنن یا با هم هستن ؟ بابا میگه : بچه جون اگه زن ها با شوهرشون

یه جا باشن که دیگه اونجا بهشت نمیشه !!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 1,124
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,888
  • بازدید ماه : 10,460
  • بازدید سال : 76,311
  • بازدید کلی : 3,215,130