loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 162 دوشنبه 1392/04/31 نظرات (0)

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

 اس ام اس, اس ام اس خنده دار, تفریحی, جوک, خبری, سرگرمی, مطالب جوک, مطالب خنده دار, مطالب طنز, مطالب طنز 2014, مطالب طنز 92, پیامک, پیامک خدنده د

این مطلب فقط جنبه طنز داره ! و ما قصد توهین به هیچ کسی رو نداریم

لطفا به کسی برنخوره

آقــا واقعـــاً مــن مــونـــدم!

جمعیـــت دختــــرا ایــنــقــــد زیـــاده ..

پــس چــرا شمـــاره شــانـسـى میــگیــرى هــمـش پـســر جــواب میــــده ؟

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

قابل توجه خانوما

مرد اونه که قلبتو شارژ کنه

نه سیم کارتتو!

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

امان از دست این خانما ، ما بالاخره نفهمیدیم مردا همشون عین همن یا یکی از یکی بدترن ؟

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

به معجزه اعتقاد دارید ؟

دختران زیبای محترم:

از همین تریبون اعلام میکنم میتوانم ۹۰٪ زیبایی شما را با یک دستمال مرطوب پاک کنم!!

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

دختره قیافش عین قاشق مربا خوری میمونه

برداشته توی aboutپروفایلش نوشته

درگیر من نشو، همــــدم نمیشوم!

اعتماد به نفس بعضیا صاف تو لوزوالمعدم!!

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

این دخترایی که تا بهشون میگی سلام خانوم ..میگن لطفن مزاحم نشو …

خب لامصب واسا ببین چیکار داره طرف بعد خود داف پنداری کن!!

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

دختره می ره لوازم التحریر فروشی می گه آقا شما کارت «تو تنها عشق منی» دارید

فروشنده می گه: بله داریم

دختره می گه: پس ده تا بهم بدین……!!!!!!.

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

یادت باشه دنباله ۳ چیز ندویی:

۱ـ اتوبوس ۲- مترو ۳- دختر

حالا چرا ؟ چون هر کدومشون برن ۱۰ دقیقه بعد یکی دیگه میاد!!!

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

دختره به دوستش زنگ میزنه میگه: یه پسره دنبام راه افتاده , چیکار کنم؟ دوستش میگه

خوب تندتر راه برو!! دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره!!

این مطلب فقط جنبه طنز داره ! من قصد توهین به هیچ کسی رو ندارم!

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

شما دختر جوونا یادتون نمیاد…ولی یه زمانى دخترا خواستگاراشونو رد میکردن!

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

پسرها به خاطر دوستاشون حتی از عشقشون میگذرن ،

ولی دخترا برای اینکه پسری رو بدست بیارن آرزو میکنن که ،

سر به تن دخترای دیگه نباشه!!!.

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

طبق آخرین آمار، خانوم ها ۷۰٪ عمر خود را

در جستجوی یافتن آدرسِ ” یه دکترِ خوب!!”سپری میکنند

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

دختر: مامان من زن این مرد نمی شم!

مادر: چرا دخترم؟ مگه این مرد چه عیبی داره؟

دختر: اون به.. جهنم اعتقاد نداره مامان!

مادر:تو با اون ازدواج کن، من خودم کاری می کنم که جهنم رو از نزدیک ببینه!

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

پسرا

شنیدم کامپیوتر گرفتی . مشخصاتش چیه ؟

۸گیگ رم –۱ ترا هارد …

دخترا:

شنیدم کامپیوتر گرفتی . مشخصاتش چیه ؟

صورتیه( ذوق مرگ)

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟

یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!

ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار می خواد که تو نداری

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

خبر دست اول :خانم ها توانستند فرق بین پدال گاز و ترمز را کشف کرده

و به وجود دنده ی دو در چند ماشین پی ببرند

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن

روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون

دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن

اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب

آخر سر هم خاموش میکنن!

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

تنها روزی که یک زن خوشحال بیدار میشه ، روزِ عروسیشه

چون تنها روزیه که از اول که بیدار میشه میدونه چی باید بپوشه!!!.

مطالب جوک و خنده دار جدید ایرونی ها

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 220
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 439
  • آی پی دیروز : 449
  • بازدید امروز : 2,158
  • باردید دیروز : 1,511
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,669
  • بازدید ماه : 3,669
  • بازدید سال : 80,186
  • بازدید کلی : 3,219,005