loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 503 دوشنبه 1391/01/21 نظرات (0)

.

سر سفره به مامانم میگم اون نمکدونو بده به من میگه میخوای نمک بزنی به غذات میگم

پــ نــ پــ نمکم زیاد شده داره سرریز میشه میخوام بریزم توش!

.

.

.

تو خیابون پلیس محترم راهنمایی رانندگی جلومو گرفته با یه برگه تو دستش پیاده شدم

میگم جناب جریمه کردی؟میگه پــ نــ پـــ چک سفید کشیدم واست عیدی بری حالشو ببری!

.

.

.

رفتم امتحان گواهینامه ی پایه دو رو بدم اسممو صداکرده رفتم سوار شدم میگم روشن کنم؟

میگه پــ نــ پــ پیاده شو هولش بدیم حیفه بنزینش تموم میشه!

.

.

.

رفتم جلوی تخته سیاه معلم ریاضی میگه فرمول فیثاغورثو بنویس حواسم نبود برداشتم فرمول

نیوتونو نوشتم معلمه بهم چپ چپ نگاه کرده میگه این فرمول فیثاغورثه!؟؟ میگم پــ نــ پــ شما

کشفش کردین بعد به تخته نگاه کردم جاخوردم میگم اِ این که نیوتونه معلمه میگه پــَ نـَ پــَ …..!

.

.

.

تو خیابون داشتم میرفتم یه بینوادستشو دراز کرد گفت کمکم کن منم واسه اینکه دستشو رد

نکرده باشم یه500دادم بهش میگه فقط همین!؟ میگم کمه؟ میگه پــ نــ پــ خیلی زیاده میخوای

بقیشو بیا پس بگیر!نه خجالت نکش بیا!——-آخه چی بگم من!

.

.

.

به غضنفر میگن تا حالا لب دریا رفتی؟ میگه پــ نــ پـ فکر کردی فقط شماها جوب دارین؟؟!!

.

.

.

یه زنبورعسل رو گل نشسته بود بهش میگم داری عسل جمع میکنی؟

چپ چپ نگاه کرده بهم میگه پــ نــ پــ دارم میبینم بوش خوب باشه ببرم واسه عشقم!

.

.

.

داشتم با بابام دردو دل میکردم!میگم بابا تا حالا عاشق شدی؟یکم فکر کرده میگنه نه!

مامانم زود از آشپز خونه اومده میگه چی گفتی؟بابام میگه هیچی پسرم پرسید تا حالا

آدم خوبی مثل مامان دیدی؟گفتم نه مامان: سعید بابات راس میگه؟

پــ نـ پــ من ازش پرسیدم تا حالا عاشق شدی؟اونم گفت نه!(نحوه بیان حرف راست!)

.

.

.

از خواب بیدار شدم دستو صورتو شستم رفتم پشت پنجره حیاطو نگاه کردم دیدم برف اومده

اومدم به داداش بزرگم میگم برف اومده!!؟میگه پــ نــ پــ یه کارخونه برف شادی ترکیده اینم از

آثار سوء اون ترکیدنه!

.

.

.

دوستم بعد چند ماه بهم زنگ زده میگم به..به..صداتو بشنوم کار داری زنگ زدی یا….؟!!!!

میگه : پــَ نــَ پــَ دلم واست تنگ شده بود زنگ زدم حالتو بپرسم!لوووووووووس!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 208
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 440
  • آی پی دیروز : 449
  • بازدید امروز : 2,297
  • باردید دیروز : 1,511
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,808
  • بازدید ماه : 3,808
  • بازدید سال : 80,325
  • بازدید کلی : 3,219,144