loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 210 پنجشنبه 1392/07/25 نظرات (0)

شعرهای زیبا

گر به بالینم نیامد بر مزار آمد مرا

جانسپاری در رهش آخر به کار آمد مرا

(یغمای جندقی)

------------------------------------------------------

هرکس به طریقی دل ما می شکند

بیگانه جدا دوست جدا می شکند

بیگانه اگر می شکند حرفی نیست

من در عجبم دوست چرا می شکند

------------------------------------------------------

میخوام و می خواستمت تا نفسم بود

می سوختم از حسرت و عشق تو بَسَم بود

(مشیری)

------------------------------------------------------

از دل دیوانه ام دیوانه تر دانی که کیست؟

من که دایم در علاج این دل دیوانه ام

(سحاب اصفهانی)

------------------------------------------------------

قامت خمیده گشت و پر از چین شده است روی

پیر زمان شدیم، درین نو بهار عمر

(حبیب)

-------------------------- شعر ----------------------------

هر سنگ که بر سینه زدم نقش تو بگرفت

آن هم صنمی بهر پرستیدن من شد

(طالب آملی)

------------------------------------------------------

در این گلشن بود خاکم، نه آن مرغ هوسناکم

که هر ساعت به گلزاری کشاند آشیانش را

(شفایی اصفهانی)

------------------------------------------------------

سوختیم و جوهر ما بر کسی ظاهر نشد

چون چراغان شب مهتاب بی جا سوختیم

------------------------------------------------------

ز پاره دل من، هیچ گوشه خالی نیست

کدام سنگدل، این شیشه برزمین زده است؟

(شوکتی)

------------------------------------------------------

ناشادی ما گر سبب شادی غیر است

شادم که بمانم من و ناشاد بمانم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 313
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 768
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,532
  • بازدید ماه : 10,104
  • بازدید سال : 75,955
  • بازدید کلی : 3,214,774