loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 222 پنجشنبه 1392/10/19 نظرات (0)
ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺍﻭﻣﺪﻳﻢ ﺗﻮﻱ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻏﺮﻕ
ﺷﻴﻢ ....
ﻫﻤﻪ ﺗﻴﺮﻳﭗ ﻏﺮﻳﻖ ﻧﺠﺎﺕ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ !
* * *
فلسفۀ وجودت مثلِ سس خرسی مهرامه!
فقط بلدی ترتر کنی؛بدون بازدهی .
* * *
مي بينم از تو آشپزخونه صدا مياد
رفتم مي بينم داداشم هي در يخچالو باز و بسته ميکنه
ميگم: چرا همچين ميکني؟ درش کَنده شد
ميگه: دارم رفرش ميکنم ببينم چيز جديد پيدا مي‌کنم يا نه !!!
ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺍﻭﻣﺪﻳﻢ ﺗﻮﻱ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﻏﺮﻕ
ﺷﻴﻢ ....
ﻫﻤﻪ ﺗﻴﺮﻳﭗ ﻏﺮﻳﻖ ﻧﺠﺎﺕ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ !
* * *
فلسفۀ وجودت مثلِ سس خرسی مهرامه!
فقط بلدی ترتر کنی؛بدون بازدهی .
* * *
مي بينم از تو آشپزخونه صدا مياد
رفتم مي بينم داداشم هي در يخچالو باز و بسته ميکنه
ميگم: چرا همچين ميکني؟ درش کَنده شد
ميگه: دارم رفرش ميکنم ببينم چيز جديد پيدا مي‌کنم يا نه !!!
* * *
به بعضیام بایدگفت : پارسال دوست ، امسال ماشاللاخيلي لاشي شديا!!!...والا
* * *
من توی هفت آسمون یه ستاره داشتم ، راه شیری رو که می خواستن احداث کنن افتاد تو طرح …
هیچی دیگه الان هم در خدمت شماییم !
* * *
شبکه یک می خواد ببرتمون بین الحرمین
شبکه دو می خواد ببرتمون نینوا
شبکه سه کربلا
صدا و سیماس
یا ترمینال؟
* * *
تو با من میشی 'ما'
تو با اون میشی 'عن'
* * *
نمردیــم و یــکی افتاد دنبالــمون , البــته سـگ بود ها ,
ولــی بـــازم پـیـشـرفـت خـوبـی بـــود )):
* * *
دیگه باید منتظر باشیم که ملت عکساشون رو آپلود کنن
من و هییت
من و تریپ مشکی
من و چهارپایه علم
من و قیمه
من زیر طبل
من روی داربست ...
والا بخداااااا :|
* * *
بالاخره امروز نوک اتودی رو که دوستم کلاس چهارم ابتدایی
فرو کرده بود توی رون پام رو درآوردم !
امیدوارم هنوز نتونسته باشه سر پرگارم رو از باسنش دربیاره!
* * *
دقت کردین ملت جدیدا یه اسمایی رو بچه هاشون میذارن که وختی اسم بچه شونو میپرسی ؛بهد باید بپرسی بسلامتی حالا بچه پسره یا دختر!!؟؟
* * *
اﻧﺴﺎﻥ ﮐﻼً ﻣﻮﺟﻮﺩﯾﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﺮﺵ ﺍﺯﭘﻞ ﺑﮕﺬﺭﻩ ﻫﻤﻪ
ﭼﯽ ﯾﺎﺩﺵ ﻣﯿﺮﻩ !

ﺍﻭﻧﯽ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺧﺮﺵ ﻫﻨﻮﺯ ﺭﻭﯼ ﭘﻠﻪ
* * *
شمام تو امتحانا هرچی سوال بلد بودید ۰/۵ نمره داشت
هر چی بلد نبودید ۲ نمره ای بود!؟ :))
* * *
ﺁﻗﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺭ ﺍﺯ ﺍﺑﺮﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻨﻮ؛ﺷﻠﻮﺍﺭ ﻗﺮﻣﺰ ﭘﻮﺷﯿﺪﻧﻮ؛ﮔﻮﺷﻮﺍﺭﻩ
ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﭘﺴﺮﺍ ﮔﺬﺷﺘﻪ؛
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺩﯾﺪﻡ ﻭﺳﻂ ﺩﻋﻮﺍ ﺩﺍﺷﺖ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﺰﺩ |:
* * *
اگه مهم بودی.
!!!! زیرت خط میکشیدم!!!!
(نه دورت...)
* * *
ﻫﺪﻓﻮﻥ ﻫﻢ ﯾﻪ ﺟﻮﺭ ﺳﻼﺡ ﺳﺮﺩ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﺎﺩ
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺯﺭ ﺯﺩﻥ ﺍﻃﺮﺍﻓﯿﺎﻥ
* * *
سه تاسیاه پوست میرن لب دریاگردش. یه دفعه چشمشون به یه چراغ می افته چراغو که باز میکنند یه قول ازش میاد بیرون میگه حالا که منو نجات دادیدنفری یه آرزو کنید؛؛ اولی میگه منو سفید کن دومی هم میگه منم سفید کن سومی میزنه زیر خنده میگه هردوشونو سیاه کن
* * *
یارﻭ ﻣﯿﺮﻩ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ، ﺷﺐ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﺻﺎﺣﺐ ﺧﻮﻧﻪ
ﺑﻬﺶ
ﻣﯿﮕﻪ :
ﺟﺎﺗﻮ ﮐﺠﺎ ﺑﻨﺪﺍﺯﻡ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻕ ﻧﯽ ﻧﯽ ﺧﻮﺑﻪ؟
ﯾﺎﺭﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﯽ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﮔﺮﯾﻪ ﺑﭽﻪ
ﺩﺍﺭﻩ .
ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﺻﺎﺣﺐ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ :
ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ ﺗﻮ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺑﻪ !
...
ﺻﺒﺢ ﭘﺎ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺮﻩ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﯾﻬﻮ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺷﮕﻞ
ﺑﺎ
ﻟﺒﺎﺱ
ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ .. ﻣﯿﮕﻪ :
ﺷﻤﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﻓﻼﻧﯽ ﻫﺴﺘﯽ ؟ ﺍﺳﻤﺘﻮﻥ ﭼﯿﻪ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﻧﯽ ﻧﯽ . ﺍﺳﻢ ﺷﻤﺎ ﭼﯿﻪ؟
ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﻦ .. ﺧﺮﮔﺎﻭ ﺍﻻﻍ ﻧﻔﻬﻢ ﺑﯿﺸﻮر
* * *
ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﺪ ﺁﻣﺎﺭ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻭ ﺩﺭﺑﯿﺎﺭﯾﺪ ﮐﺎﻓﯿﻪ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﻓﻼﻧﯽ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺑﯿﻪ! تا ﺗﻤﺎﻡ پتۀ ﻃﺮﻑ ﺭﻭ نریزه رو آب که ثابت کنه نیست؛آروم نمیشینه ..!
* * *
خدا همه لذات را توو این دنیا حرام کرده واسه این که رفتیم اون دنیا دیگه برامون تکراری نباشن ...وگرنه نمیجسبه :|
* * *
درسته که شله زرد اسم زاغارتیه ولی به اونی که این اسمو گذاشته حق بدین تنها ویژگی شله زرد اینه که شل و زرده
* * *
آنچه خوبان همه دارن تو حداقل یکی شو داشته باش !
* * *
ﺗﻤﺴﺎﺡ ﺭﻭ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺍﺯ ﺁﺏ ﺑﮕﯿﺮﯼ . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لهت میکنه. . .
ﺷﻮﺧﯿﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﻫﯿﺸﮑﯽ . .
* * *
در هر 3 ثانیه یکی تو دنیا می میره ...
1،2،3 الان یکی مرد!!!
یادمون باشه یکی از این سه ثانیه ها سهم ماست !!!
پس قبل از اینکه به 3 برسیم قدر نعمت زندگی رو بدونیم.
و چمدانمان را برای سفر به جهان ابدی پر از نیکی و آگاهی کنیم...

* * *
دخترااااااااﺗﻮﺟﻪ ﮐﻨﯿﺪ !!!!
ﺁﯾﺎ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﯽ ﻋﺮﺿﻪ ﺍﯾﺪ ؟؟؟؟؟
ﺁﯾﺎ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﺩﺭﺩﯼ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯾﺪ؟؟ﺁﯾﺎ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﯽ ﻣﺼﺮﻓﯿﺪ؟؟؟؟
ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯿﻦ ﺣﻖ ﺩﺍﺭﯾن ...
نظر ما هم درمورد شما همينه...
* * *
ﺑﻪ ﺳﮓ ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﺎ ﻭﻓﺎ ﻣﯿﺸﻪ !!!
ﺑﻪ ﺁﺩﻡ ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻫﺎﺭ ﻣﯿﺸﻪ !!!
ﺁﻣﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ
ﺁﻣﺎ ﭼﯽ ؟
ﺑﻪ ﺧﺮ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻨﯽ ﺍﺻﻦ ﺑﺮﺍﺵ ﻓﺮﻕ ﻧﺪﺍﺭﻩ !!!
ﺑﺲ ﮐﻪ ﺛﺒﺎﺕ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﯾﻦ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭ !
* * *
از پاییـز نه هـوای عاشقانش به ما رسیـد ..
نـه قـدم زدن رو برگاش رسید ..
نه هق هق تنهـاییش رسیـد ..
نه قـدم زدن زیـر بارونش ..
نه اون هوای 2 نفرش
.
.
.
.
.
فقط پاس کـردن 4 تا کتـاب تخصـصی تا دی به ما رسید
* * *
ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﭼﻴﺴﺖ؟؟؟
ﻫﻤﻴﻨﻜﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﺴﺘﺎﻱ ﻣﻨﻮ ﻻﻳﻚ ﻣﻴﻜﻨﻴﻦ ﻳﻌﻨﻲ ﻣﻨﻮ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ
ﻛﺮﺩﻳﻦ.
ﭼﻴﻪ ﺗﺎ ﺍﺳﻢ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﻣﻴﺎﺩ ﺳﺮﻳﻊ ﭼﺸﺎﺕ ﺑﺮﻕ ﻣﻴﺰﻧﻪ؟ (;!!
ﻧﻜﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭﻣﻦ ﺍﺯﺧﺪﺍ ﺑﺘﺮﺱ
* * *
گودزیلای خونمون میگه آبجی اگه عروسی کردی و موقع بچه دار شدن مُردی اصلا غصه نخور من میرم با شوهرت ازدواج میکنم بچه ات رو هم بزرگ میکنم!!!!

این خواهره من دارم!!!
* * *
ضمنا تو خارج هر زنی رو دیدید تا خرتناقش آرایش کرده ریلکس برید جلو و بهش بگید سلام چطوری؟ چون مطمئنا ایرانی هست !
* * *
مهم نیــس دیگران پشـــت سرم چی میگن
مهم اینه جرات ندارن تو روم اون حرفا رو بزنن !
* * *
در خونه همسایه باز بود و بوی قرمه سبزی به مشام میرسید به خودم اومدم دیدم دارم میرم تو
* * *
زن باید از خونۀ باباش که میاد؛
از اینجا تـــــا اینجاش النگو باشه!
مرد هـــی بفروشه ؛ بزنه به یه زخمی ..!
* * *
عشق واقعی اونجاس که دختر با تمام عصبانیت با مشت بکوبه روی سینه عشقش و بهش بگه:
برو تنهام بزار!
پسرم با مشت چنان بزنه تو دهنش که دندوناش خوردشه دیگه از این غلطا نکنه!!!
بله...خخخخخ
* * *
واسه پسر همسایمون اومدن تحقیقات پیش من.من هم گفتم من هر وقت دیدمش رفتار خوبی با دوست دختراش داشته
کار بدی کردم عایا ؟
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 520
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,284
  • بازدید ماه : 9,856
  • بازدید سال : 75,707
  • بازدید کلی : 3,214,526