loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 191 پنجشنبه 1392/07/25 نظرات (0)

مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده ، مجبور شدن عین لوله پولیکا کلشو یه وَرَکی از پنجره بندازن بیرون !
دیدم که میگما اصن یه وضییی
::
::
::
پسر : دردت اومد ؟
دختر : واسه چی ؟
پسر : مگه تو از آسمون نیفتادی زمین واسه من ؟
دختر : وااااااااااااایی عشقم راس میگی ؟
پسر:  باور کن ! کاملا مشخصه با صورت خوردی زمین …
::
::
::
رابطه ای که تا زنگ نزنی sms ندی از طرف خبری نیست…!
یه رابطه ۳ نفرست!
::
::
::   
مهریه رو باید به نیت تعداد خواستگارای ناکام دختر بزارن ؛ اینجوری ارزش واقعی معامله هم مشخص میشه !
::
::
::
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ دختره ﺗﺮﻡ ﺍﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ
ﺗﺎ ﻏﯿﺒﺖ ﯾﮑـِ ﻣــِﻬﺮﺷـﻮ ﺭﻭ ﻣﻮﺟﻪ ﮐﻨﻪ
اصن یه وضی

::
::
::
بچه که بودم خونه مون چسبيده بود به مدرسه مون!
هيچي ديگه هر وقت از بلند گو صدام ميکردن
هم تو مدرسه کتک ميخوردم هم تو خونه!!!!
::
::
::
گاهی کسی را دوست داریم اما او نمیفهمد
گاهی کسی ما را دوست دارد اما ما نمیفهمیم
خلاصه یه مشت نفهم دور هم جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم
::
::
::
امروز دست خط خودمو بردم دارو خونه …
بهم دارو داد !
::
::
::
دقت کردید !؟
شلوارک موجود بلاتکلیفیه
نه از راحتى شو-رت بهره اى برده نه از وقار شلوار !
::
::
::
پیـدا کـردن بستـنی از تـوی فـریـزر هـمـیشه لـذت بـخـش بـوده
حـتـی اگـه بـوی سبـزی و گـوشت چـرخ  کـرده بـــده
::
::
::
واکنش آقایان به رنگ موی همسرشان :
انگلیسی ها : عزیزم مثل فرشته ها شدی !
آمریکایی ها : عزیزم ماه بودی ماه تر شدی !
ایرانی ها : هرچی منِ بدبخت کار میکنم بده گ.وه بمال به سرت …
::
::
::
آنتی ویروس لپتاپمو یه سال و نیمه آپدیت نکردم ، هر ماه پیام میده هر غلطی دوست داری بخور من دیگه کاری به کارت ندارم !
::
::
::
از دوستان عزیزم که کنکور امسالو شرکت کردن خواستارم که رتبه شونو واسم ارسال کنن !
مال دختر داییم که شارژ ۲هزاری بود ، شاید مال شما ۵ی بود ؛ خدارو چی دیدی ؟؟؟
::
::
::
وقت خود را چگونه صرف میکنید؟
وقتم – وقتی – وقت
وقتیم – وقتید – وقتند
::
::
::
یکی از بچه های فامیل که ۵سالشه اومده به مامانش میگه
“از بازیهای مسخره تبلت خسته شدم یه چیز پیشرفته تر میخوام …”
ما بچه بودیم کاغذ میجویدیم میزاشتیم تو لوله خودکار پرت میکردیم طرف تخته سیاه …
::
::
::
وسایل لازم برای مسافرت :
دخترا : کیف ، مانتو ، شلوار ، شال
روسری در رنگهای مختلف
بدلیجات ، ساپورت ، کفش ، صندل ، لوازم آرایش
پسرا:
دمپایی ، شلوارک
قلیـــــــــــــــــــــــون!!!
::
::
::
اینایی که صب ساعت ۵ پا میشن میرن میدوئن
بعد میان دوش میگیرن بعد صبحانه میخورن میرن سرکار
فتوشاپن !؟
::
::
::
دختره نوشته : خلقت پسرا
اصلاً شوخیه جالبی نبود…!
پسره اومده جواب داده گذاشته:
ولی خـلـقـت دخـتـرا خیلی باحال بود
مردیم از خنده
::
::
::
احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به یه پسر میده ، کشتن اژدهای دوسر توسط همون پسر تو جمع پسرا نمیده !
::
::
::
میگن خوشگلی و خوشتیپی هزارتا دردسر داره ولی دروغ میگن !!!
من که تا حالا مشکلی برام پیش نیومده …
::
::
::
یه قانون نانوشته تو همه کارتون ها اینه که تا وقتی که به پایین نگاه نکنی نیروی جاذبه کار نمیکنه !
::
::
::
بچگیام که فامیلامون میومدن خونمون
بچه هاشونو یه گوشه گیر میاوردم تا میخوردن میزدم !
البته خونشون که میرفتم تاااااا میخوردم میزدنماااا
فک و فامیل انتقام گیره داریم ؟
::
::
::
دقت کردین ؟
چرا “خردل” اسم سس باشه ولی “بزدل” یه نوع توهین باشه ؟
بین بز و خر هم تبعیض آخه ؟
::
::
::
آغا “کصافط” اینتوری نوشته میشه :
“کثافت”
گفطم یادعاوری کنم بچه حا میرن مدرثه قلت املایی هاشونو گردن ما ننداظن !
::
::
::
یعنی حجم فکری که قبل خواب تو کله من میاد
اگه وسط روز میومد روزی ۲ یا شاید ۳ تا اختراع رو تو کارنامم  داشتم
::
::
::
من یکی از آرزوهام اینه که یه روزی مثل داییم میلیونر بشم ، آخه داییمم یکی از آرزوهاش همینه !
::
::
::
کرگدن زورش به همه میرسه هااا
میتونه سلطان جنگلم بشه
هیکلشم خوبه
ولى خستس ، میفهمى ؟ حوصله نداره !
::
::
::
فقط یه ایرانی میتونه به جای اینکه یه قدم بیاد جلو ، دم سفره بشینه و کل سفره رو بکشه جلو خودش !
::
::
::
به بعضی از دخترا باید گفت : عزیزم یه ذره صورت رو آرایشت مونده !
::
::
::
من هنوزم در عجبم که قارچ خور چطوری با سرش آجرو میشکوند ولی وقتی به لاک پشت میخورد میمرد ؟!؟!
::
::
::
دختره ﺍﺳﻤﺸﻮ ﺗﻮی فیس-بوک ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ R R R
ﻣﺴﯿﺞ ﺩﺍﺩﻡ ﯾﻨﯽ ﭼﯽ ؟
ﮔﻔﺖ ﺧﻨﮕﻮﻝ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ “سه تا ره”
هنوز در پی هضم این خلاقیتم
::
::
::
مردونگی به این نیست که رو زنت دست بلند کنی …
اگه مَردی با پا بکوب تو صورتش
::
::
::
ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮﻭ ﻭﺳﻂ ﺟﺸﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﻣیبینن !
ﺍﻭﻟﯽ : ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻧﺎﻣﺰﺩﺕ ﭼﯽ ﺷﺪ؟
ﺩﻭﻣﯽ : ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ !
ﺍﻭﻟﯽ : ﺑﻬﺘﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﻗﯿﺎﻓﺶ مسخره ﺑﻮﺩ ،
ﻫﺮ ﺩﻓﻌﻪ ﻣﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﺣﺎﻟﻢ ﺑﺪ ﻣﯿﺸﺪ ﺍﺻﻼ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﺑﻮﺩ ﺩﻫﺎﺗﯿﻪ !
ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﺒﻮﺩ ﭼﻪ ﻃﻮﺭﯼ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺗﻮﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ …
ﺩﻭﻣﯽ : ﺍﻻﻥ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩﻡ
اولی :
بازم اولی :
::
::
::
آب کافی ، خاک حاصلخیز ، آب و هوای مناسب
لامصب جواب های نصف سوال های جغرافی این بود
::
::
::
زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده
که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه
بعد من چون کنترل دور بود ازم دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم
::
::
::
بابام اومده میگه :
خاویار تقلبی اومده… مواظب باشین سرتون رو کلاه نذارن !
یکی نیست بگه د آخه پدر من….
کدوم یکی از اعضای خونواده ما تا حالا خاویار از نزدیک دیده اصلا !؟
::
::
::
یعنی اینقدر که واسه “اینترنت شبانه رایگان” شب زنده داری کردم
اگه واسه نماز شب ، شب زنده داری میکردم الان یه سرور اینترنت مفتی تو بهشت داشتم!
::
::
::
یعنی اگه این چندتا کلمه رو از پسرا بگیری عمرا بتونن حرف بزنن ;
ناموسن،ب مولا،خدا وکیلی و …
بقیشم دیگه سانسوره خودتون میدونید
::
::
::
ﻣﻦ ﻧﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﺗﯿﭗ و هیکل
ﻭﻟﯽ ﻧﻪ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻣﻬﻤﻪ ﻧﻪ ﺗﯿﭗ و هیکل
ولی بجاش مهم تر از همه پوله که باید داشته باشیم که اونم ندارم
ولی ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﯾﻪ ﺍﺧﻼﻕ ﮔ.ﻬ.ﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ هیچکس ﻧﺪﺍﺭﻩ
::
::
::
دخــتـرا هـر چـی بیشتـر قربـون صـدقـه هـم بـرن
و یـا محـکـم تـر روبـوســی کنـن،
هـمـونـقـد از هــمـدیـگـه بـدشــون مـیاد
آره عایــا ؟!
::
::
::
این فیلما که هستن وقتی فرزند خانواده تو اتاقشه
مامان باباش میرن در میزنن و تا بچه اجازه نده نمیرن تو اتاقش !
اینا واقعین ؟ یا فتوشاپه ؟ یا خطای دید ؟
::
::
::
به مامانم میگم میخوام خودمو از پنجره پرت کنم پایین.میگه:نـــــــــــــــــــــــه،توری پاره میشه پشه میاد تو!!!
::
::
::
افلاطون را گفتند چرا هرگز غمگین نمیشوی ؟
گفت : نمیدانـــم
::
::
::
خداییش اعتماد به نفس بعضی ها رو اگه کارخونه فراری داشت،
الان میگفت پراید رو من ساختم
::
::
::
از وقتی رفتی ، شارژارو خوراکی میخرم میخورم
و زمانایی که باهات صحبت میکردم رو میشنم سریال میبینم !
یه حالی میده که نگو !
همش که نباید آدم افسرده بشه
::
::
::
دخترا دو دسته اند :
یا ازدواج میکنن یا کارشناسی ارشد میخونن
::
::
::
اگر کسی مرا خواست . . . بگویید رفته !
اگر پرسید کجا؟
بگویید رفته دم در آشغال بزاره
::
::
::
رفتم کتابخونه گفتم ببخشید از سعدی چی دارین ؟
میگه کتابشو میخوای ؟
گفتم په نه په ! انگشتری , لباسی , کفشی اگه مونده میخوام !
::
::
::
ﺭﮊﯾﻢ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻓﻘﻂ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﺶ ﺳﺨﺘﻪ ﭼﻮﻥ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﻌﻤﻮﻻ
::
::
::
یه عده هستن همیشه منتظرن یکى مریض بشه بهش بگن تقصیر خودته !
اینارو باید بندازی توی گونی از سقف آویزون کنی با چوب بیسبال بزنیشون
::
::
::
یارو تا دیروز توی خونه شون نمیزاشتن چایی بخوره،
که یه وقت شب سیل نیاد
حالا به ما که رسیده میگه : قهوه ، فقط تلخ باشه پیلیززز
::
::
::
صداى تلویزیون براى هیچ پدرى استاندارد خاصى نداره ،
هرچقدر هست باید یه خرده کمتر باشه
::
::
::
تمام مکالمات من و بابام در طی سال:
بیا ببین این گوشی من چشه؟
بزن اخبار بیست و سی
بزن ۳
چراغا رو خاموش کن
خونه سرد شد کولرو خاموش کن
چشات در نیومد پای لپ تاپ؟
::
::
::
به بابام بگی :
گلودرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
دندون درد دارم میگه آب نمک قر قره کن
سردرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
کمردرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
دل درد دارم میگه آب نمک قر قره کن
یبوست دارم میگه آب نمک قر قره کن
اسهال دارم میگه آب نمک قر قره کن
و …
ینی مصداق کامل ضرب المثل هرچه بگندد نمکش میزنند رو عملی کرده
::
::
::
دخترخالم زنگ زده میگه ADSL مون کار نمیکنه.بهش میگم کدوم یکی ازچراغا روشنه؟ میگه: یکی از چراغای هال یکی هم تو اتاق من مهتابی روشنه
دختر خنگ چراغ خونس ینی دختری که خنگ نباشه به درد نمی خوره !
::
::
::
معلم ﺩﯾﻨﯿﻤﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﮕﻪﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺧﻮﺑﻪ ﻭ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺪﻩ
ﻣﯿﮕﻔﺖ ﺍﯾﺎ ﺷﻤﺎ آﺩﺍﻣﺲ ﺟﻮﯾﯿﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺳﯿﺪ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﺪ ؟
ﻫﻤﻪ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﻠﻪ!
ینی عاشق این اتحادمون بودم
::
::
::
بنده که به شخصه اعتراضی نسبت به ساپورت پلنگی ندارم
ولی از مسولین اجازه حق شکار میخوام
::
::
::
با دوس دخترم داشتیم از خیابون رد میشدیم ، عینک دودی زده بود. گشت اومد گفت خانوم چه نسبتی با شما دارن؟
منم گفتم : خانوم کور هستن دارم از خیابون رد می کنم.
کصافط باهام کات کرد!!
تازه کلی هم پیش ماموره بهم فحش داد!
ماموره مونده بود بخنده یا بگیره
::
::
::
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﻗﯿﺎﻓﺶ ﺷﺒﯿﻪ ﺩﻓﺎﻉ ﺁﺧﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺩﺳﺘﯽ
ﺑﻮﺩ, ﺑﻌﺪ ﺯﯾﺮ ﻋﮑﺴﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ:
ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ ﺍﺯ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺟﺬﺏ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ ﻇﺎﻫﺮﯼ ﻣﻦ ﻣﯿﺸﻦ
::
::
::
دختره استاتوس گذاشته:
امروز یک شلوارک خریدم، حالا اومدم خونه تنگه ه ه ه ه ه...
من

خـــُــ حــالا نظـره شمـا رو به کامنت هـای پســرا جلب میکنم...

یکی از پسرا: الهی قربونِ اون پاهات بشم...
من

یک پسر دیگه:
ناراحت نشو عروسکم من خودم برات سایز بزرگشو میخرم...
بازم من

یک پسر دیگه: چرا عــآآخـه ملوسکم؟ نکنه کمی چاق شدی؟:(
من

یک پسر دیگه: ای جانم, اووف نشدی خودت؟
من

ینی تنها چیزی که منو آروم میکنه، اینه که هنوز گزینه حمله نظامی رو میز اوباماست
::
::
::
توی فیسبوک ۱۵۰۰نفر دنبالم میکنن ، تو واقعیت همه فرار میکنن !
یه همچین آدم به نظر خون آشامی هستم …
::
::
::
یکی به این پشه نفهم بگه که با دهنِ پر حرف نمی زنن ، داره خونمو میخوره وز وز هم می کنه !
::
::
::
تاکیدی که پسرا موقع عکس گرفتن رو بازوهاشون دارن هیتلر روی سبیلش نداشت !
::
::
::
ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ﻃﺮﻑ ﻣﻮﻗﻊ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻪ ﺟﺎﻯ ﺳﺘﺎﺭﻩ مخاطبای خاصشو ﻣﻴﺸﻤﺮﺩﻩ !
::
::
::
شخص محترمی که داری از رو به رو میای ، اگه بدونی من چقد برای اینکه پامو رو کدوم موزاییک بذارم برنامه ریزی کردم اینجوری با وقاحت نمیومدی جلو من !
::
::
::
سوسک بهانه بود دلش بغل میخواست ، مام که تو این باغا نیستیم خودمون زودتر از اون فرار کردیم !
مردم اعصاب ندارنااااااااااا
::
::
::
امروز یه کیلیپس دیدم ازش یه دختر آویزون بود !
::
::
::
دیروز تولد بابام بود و منم پول نداشتم واسش چیزی بگیرم ، واسه همین رفتم کولرو خاموش کردم ؛ وقتی اومد خونه و دید کولر خاموشه اشک تو چشماش جمع شده بود و توی همون حالت گفت: کار کی بوده ؟ منم گفتم : قابلی نداشت بابا ، تولدت مبارک فک کنم خیییلی خوشش اومد !
::
::
::
ﻣﻦ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻋﺎﺷﻖ مخاطب خاصمم ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﭼﭗ ﺑﻬﺶ ﺑﻨﺪﺍﺯﻩ ﭘﺪﺭﺷﻮ ﺩﺭﻣﯿﺎﺭﻡ !
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺷﻤﺎ ﮐﻪ مخاطب خاص ﻣﻨﻮ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺳﯿﺪ ، ﺧﻮﺩﺷﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﮐﻪ مخاطب خاص ﻣﻨﻪ ،حقیقتش ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻣﻢ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﮐﻪ مخاطب خاصم ﮐﯿﻪ ﻭﻟﯽ ﮐﻼ ﮔﻔﺘﻢ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﺑﺎﺷﯿﺪ …
::
::
::
از وصیتهای لقمان به پسرش :
اگر تو یه جمعی وارد شدی و تشخیص آدم بی ادب از بقیه برات سخت بود کولرو خاموش کن !
::
::
::
به همون نسبت که پدرا سعی میکنن کولرو خاموش کنن ، مادرا سعی میکنن در اتاق بچه ها رو باز بذارن !
::
::
::
مورد داشتیم یارو تو “پینت بال” گلولهاش تموم میشه شده بقیه رو با قنداق اسلحه زده !!!
::
::
::
ﺗﺎﺯﮔﯿﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ نمیشم …
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺧﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﺮﺩﻩ !!!
::
::
::
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﺎ ﺳﻮﺳﮏ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﺍﮔﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﺍلاﻥ ﺣﺘﻤﺎ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﻢ
::
::
::
یارو تو خیابون محکم زد پشتم گفت: بــــَه چطوری؟ گفتم: ببخشید میشناسیم همدیگه رو؟
گفت: بابا تو فیسبوک ۵ تا دوست مشترک داریم !!!!! ملت خط قرمز رو رد کردن بقران…
::
::
::
چشمم دیگر آب نمیخورد
لـامـَصـَب رانـــــی اَم گرفتم نخورد
::
::
::
مورد داشتیم طرف توی اتاقش درو میبسته و صدای آهنگشو زیاد میکرده تا بوی سیگارش بیرون نره !
::
::
::
یکی از آپشن های که دخترا دارن اینه که دختره شکست عشقی خورده در حد خودکشی… اصن داغوون… ولی معدلش میشه ۱۹/۷۵

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 332
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 980
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,744
  • بازدید ماه : 10,316
  • بازدید سال : 76,167
  • بازدید کلی : 3,214,986