loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 205 پنجشنبه 1392/07/25 نظرات (0)

داداش مرگ من یواش / امان از دست گلگیر ساز و نقاش!
::
::
::
زندگی نگه دار پیاده میشم
آیی بی وفا کجا میری
اونطرفی که ورود ممنوعه
::
::
::
جهان باشد دبستان و همه مردم دبستانی / چرا باید شود طفلی ز روز امتحان غافل؟!!
::
::
::
تجربه نام مستعاری است که بر خطاهای خود میگذاریم!
::
::
::
تند رفتن که نشد مردی
چشم انتظارم که برگردی

::
::
::
کاش میشد سرنوشت را از سر نوشت
::
::
::
گلگیرم ولی گل نمیگیرم!
::
::
::
نوکرتم ننه!
::
::
::
تا سگ نشوی کوچه و بازار نگردی / تا کوچه و بازار نگردی نشوی گرگ بیابان!
::
::
::
بحث۳۰یا۳۰ ممنوع!
به مادرت رحم کن کوچولو!
::
::
::
سر پایینی برنده
سر بالایی شرمنده
::
::
::
کاش جاده زندگی هم دنده عقب داشت
::
::
::
تو هم قشنگی
::
::
::
ای بلبل اگر نالی من با تو هم آوازم / تو عشق گل داری،من عشق گل اندامی!
::
::
::
اگر خواهی بمیری بی بهانه / بخور ماست وخیار وهندوانه!
::
::
::
اگه الله کند یاری / چه اف باشد چه سوسماری!
::
::
::
رادیاتور عشق من ازبهر تو، آمد به جوش
گر نداری باورم بنگر به روی آمپرم
::
::
::
یا اقدس
یا هیچکس
::
::
::
شتاب مکن، مقصد خاک است
::
::
::
اگر از عشقت نکنم گریه و زاری / به جهنم که مرا دوست نداری!
::
::
::
ای عاشق دلسوخته اندوه مدار
روزی به مراد عاشقان گردد کار
::
::
::
به درویشی قناعت کن که سلطانی خطر دارد
::
جملات پشت کامیونی
::
دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم ، طوطی صفتی طاقت اسرار نداری
::
::
::
گرپادشاه عالمی ، بازهم گدای مادری
::
::
::
قربان وجودت که وجودم زوجودت بوجود آمده مادر
::
::
::
پشت یه ژیان هم نوشته بود

جد زانتیا
::
::
::
بوق نزن ژیان، میخورمتا
::
::
::
ای آسمون کبود ، واسه همه بود واسه ما نبود؟؟؟؟
::
::
::
تو رو اگه من نشورم کی میشوره ( عروسکم )
::
::
::
دلم دادم بری باهاش حال کنی ، نه که بری جیگرکی بازکنی !!
::
::
::
از بس خوردم مرغ و پلو ، آخر شدم مارکوپولو
::
::
::
دنبالم نیا آواره میشی
::
::
::
من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.
::
::
::
داداش جان به خاطر اشک مادر یواش!
::
::
::
“دست بزن ولی خیانت مکن”
::
::
::
بسوزد جاده که سوزد جگرم / دوست دخترم مادر شد و من هنوز شوفرم
::
::
::
به گنده تر و خرتر از خودت احترام بگذار!
::
::
::
هوای حوصله طوفانیست
::
::
::
آنجا که تو فرعون زمانی
در تیر رس باد خزانی
::
::
::
افسوس جوانی المثنی ندارد
::
::
::
خسته ام خدایافردابیدارم نکن
::
::
::
اینجاجاییست که پشت همه دوستت دارمها نوشته(ساخت چین)
::
::
::
گریه میکرد ،خوابوندمش
::
::
::
رفیق با کلک باجناق!!!!!!!!!!!!!!
::
::
::
موضوع انشاء…بنزین

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 948
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,712
  • بازدید ماه : 10,284
  • بازدید سال : 76,135
  • بازدید کلی : 3,214,954