loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 308 جمعه 1391/08/05 نظرات (0)

يه بارم به يه دختره گفتم خانوم ساعت چنده؟
گفت برو خوتو بنداز زير اولين ماشيني كه ديدي !
پرسیدم چرا؟
گفت اين تيكه مال اوايل دهه چهله , خاك توسرت :||
هیچی دیگه فورا محل حادثه رو ترک کردم:)))



ه دوستم میگم اون دختر با انتخاب تو ثابت کرده که نه براش قیافه مهمه و نه پول و نه هيكل و نه شخصيت.
یعنی می خواستم بگم خودتو میخواد!!! :|
به نظرتون بد گفتم؟!؟!؟ فكر كنم بش بر خورد :دی




چند سال دیگه مثلن از یکی می پرسی شما کجايی هستید؟
می گه: ما اصالتن فیسبوکی هستیم ولی خودم چت روم یاهو بزرگ شدم... :|


خاطرات خنده دار خودرا برای ما بفرستید تا در سایت نمایش دهیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 202
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 417
  • آی پی دیروز : 449
  • بازدید امروز : 1,264
  • باردید دیروز : 1,511
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,775
  • بازدید ماه : 2,775
  • بازدید سال : 79,292
  • بازدید کلی : 3,218,111