loading...
سایت تفریحی سرگرمی بروز3
علی بازدید : 838 پنجشنبه 1391/02/14 نظرات (0)

معنی رنگ انواع گل رز ! -www.jazzaab.ir
 
 
رز قرمز: رز قرمز کم رنگ به نشانه
«دوستت دارم» می باشد و رز قرمز پر رنگ به معنی زیبایی بی انتهاست
 
ادامه مطلب بروید

معنی رنگ انواع گل رز ! -www.jazzaab.ir
 

رز زرد
: امروزه رز زرد به معنی شادی و
خوشحالی می باشد ولی در گذشته رز زرد معنی کاهش میزان علاقه و وفاداری را داشت
 
 
 
معنی رنگ انواع گل رز ! -www.jazzaab.ir
 
 

رز سفید: رز سفید به معنی عشق روحانی
و پاک است و در دسته گل عروس به معنی احساس عاشقانه شادی آور می باشد
 
 
معنی رنگ انواع گل رز ! -www.jazzaab.ir
 
 

رز ارغوانی:
این رز به معنی تمایل و
اشتیاق فرد به طرف مقابل است و رز نارنجی به معنی «من فریفته و دلباخته تو هستم» می
باشد
 
 
معنی رنگ انواع گل رز ! -www.jazzaab.ir
 
 
رز معطر: بدین معنی است که عشق در نگاه اول بوجود آمده است
 
 
 
معنی رنگ انواع گل رز ! -www.jazzaab.ir
 
 

رز صورتی:
رز صورتی کم رنگ به معنی
تحسین، ستایش، وقار و شایستگی و زیبایی می باشد و رز صورتی پر رنگ به معنی تشکر از
طرف مقابل است
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من علی هستم وامیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید لطفا نظر بذارید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2309
  • کل نظرات : 297
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 2446
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 103
  • بازدید امروز : 548
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,312
  • بازدید ماه : 9,884
  • بازدید سال : 75,735
  • بازدید کلی : 3,214,554